Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar, men jeg er jo alikevell for gammel alikevell
Så må nok til Dk for ett nytt forsøk
Er ikke alltid så lett og tenkte klart oppi alt dette![]()
Jamen stod og at man ikke må være mer en 39 når man søkerDet er andre regler for alder privat enn offentlig i Norge.![]()
Jamen stod og at man ikke må være mer en 39 når man søker![]()
Så man kan faktisk høre med de??Da er de veldig strenge til å være privatklinikk.
Dette er fra Fertilitetssenteret i Oslo: "Ved Fertilitetssenteret kan par der kvinnen er over fylte 44 år ved beregnet tid for egguttak/inseminasjon ikke behandles. Mannen må være innen rimelig aldersmessig avstand fra kvinnen og ikke eldre enn fylte 60 år."
Så man kan faktisk høre med de??
Takk for svar, men jeg er jo alikevell for gammel alikevell
Så må nok til Dk for ett nytt forsøk
Er ikke alltid så lett og tenkte klart oppi alt dette![]()
Kan prøve beggeJeg ville sendt en mail til Hausken også om jeg var deg, det er mulig de vurderer individuelt selv om de skriver 39 år på nettsiden sin. Jeg vet ikke hvilken klinikk det er mest praktisk for deg å reise til. Fertilitetssenteret kan du jo absolutt kontakte, de skriver jo 44 år som grense. Det er også flere å velge mellom, men jeg vet ikke hvor du bor.![]()

Jo er godt mulig det.. jeg har no allerede sendt en MailEr du sikker på at 39 var aldersgrense for forsøk og ikke aldersgrense for å kunne få kjøpt pakkeløsning med tre forsøk til prisen av to? Tror jeg ville ha ringt og hørt med dem hvis du har lyst til å gjøre forsøk hos dem. De gjør nok individuelle tilpasninger også.
Jeg bor i Bergen .. så det tar vell ca 30 min med bil til der klinikken ligger..Jeg ville sendt en mail til Hausken også om jeg var deg, det er mulig de vurderer individuelt selv om de skriver 39 år på nettsiden sin. Jeg vet ikke hvilken klinikk det er mest praktisk for deg å reise til. Fertilitetssenteret kan du jo absolutt kontakte, de skriver jo 44 år som grense. Det er også flere å velge mellom, men jeg vet ikke hvor du bor.![]()
Jeg bor i Bergen .. så det tar vell ca 30 min med bil til der klinikken ligger..
Fikk raskt svar
De vil gjerne ta oss inn , ja først på en samtale med sykepleier
Få se over helgen .. men nei er jo ikke helt sikkert da, men har bare den dumme følelsenEr du så sikker på at det ikke går denne runden?
Siden du har kontaktet hausken

Få se over helgen .. men nei er jo ikke helt sikkert da, men har bare den dumme følelsen
Men vet jo sef ikke noe før mine tester kommer i posten da sef ..![]()
Fikk raskt svar
De vil gjerne ta oss inn , ja først på en samtale med sykepleier