Påkledkningskrøll

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Flere som får krakilske barn når de skal ta på klær? Hvordan løser dere det? Lillesnupp hyler som en stukken gris på vei til slakting, og lar seg ikke distrahere eller roe av verken leker, sang eller uro over stellebordet:rolleyes: Hadde det vært opp til henne hadde korrekt antrekk vært bleie og sokk på kun venstrefoten:hilarious:
 
Her snur hun seg hele tida. Leker funker bare til bleia er på. Noen ganger klarer vi å få på bodyen på stellebordet. Jeg må til slutt ta henne ned fra stellebordet og la henne krabbe litt rundt på gulvet. Og så setter jeg meg med på gulvet med henne, har henne på fanget mens jeg tar på strømpebukse, sokker og bukse. Lei av at hun ikke kan ligge i ro bare et par minutter. Hun hater å ligge på ryggen.
 
Her er jeg fornøyd om jeg får på bleie på stellebordet, alt annet er bonus:hilarious: er ofte vi tar påkledningen i sofaen med han på fanget
Klarer å distrahere litt med at han får tygge på tannkosten, men ikke alltid det hjelper.. ikke enkelt å bytte bleie når han ikke vil ligge på rygg.
 
Her er det ikke aktivitet som er problemet, hun er en pudding som trives god på ryggen:hilarious: hun blir bare rasende av å få på klær.. kanskje vi skal prøve å kle på i sofaen framover for å se om det hjelper.
 
Skjønner ikke hva du mener...... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] hvordan jeg løser d? Jeg later som jeg er tålmodig, mens jeg kler på en unge som høres ut som om jeg slår han! Men ikke klær er jo ikke et valg [emoji851]
 
Haahaaa:laughing021 men ... har du henne liggende mens du kler på???:)
 
Haahaaa:laughing021 men ... har du henne liggende mens du kler på???:)
Ja, hun kan ikke sitte selv enda... hun har litt balanse, men så plutselig ramler hun. Det er så dumt med bodyen over hodet og den ene armen sånn halvveis på plass. Vrient å forklare den på akutten når hun har blitt halvveis kvalt før hun stuper i flisegolvet liksom:hilarious::hilarious:
 
Ja, hun kan ikke sitte selv enda... hun har litt balanse, men så plutselig ramler hun. Det er så dumt med bodyen over hodet og den ene armen sånn halvveis på plass. Vrient å forklare den på akutten når hun har blitt halvveis kvalt før hun stuper i flisegolvet liksom:hilarious::hilarious:
:laughing021:laughing021:laughing021:laughing021:laughing021

Jammen, ta henne på fanget mens du kler på???:)
 
Jeg kler på henne på fanget mitt, kan glemme noe annet enn bleie på stellebordet, hun snur seg og reiser seg:p
 
Godt å høre det ikke bare er oss. Her høres det seriøst ut som jeg torturerer han når vi skal skifte bleie og klær. Lurer litt på hva naboene tror [emoji23] løsning her når jeg er alene er et bein over magen hans så han ikke får rulla og stikki av (lille krabaten er så sterk at det er jo nesten umulig). Han skriker, skriker, hyyyyyler og skriker helt til jeg er ferdig med å skifte. Håper det går over av seg selv etterhvert. Veldig veldig frustrerende. Og noen ganger har jeg lyst til å laste hele ungen i søpla :):):):)
 
Godt å høre det ikke bare er oss. Her høres det seriøst ut som jeg torturerer han når vi skal skifte bleie og klær. Lurer litt på hva naboene tror [emoji23] løsning her når jeg er alene er et bein over magen hans så han ikke får rulla og stikki av (lille krabaten er så sterk at det er jo nesten umulig). Han skriker, skriker, hyyyyyler og skriker helt til jeg er ferdig med å skifte. Håper det går over av seg selv etterhvert. Veldig veldig frustrerende. Og noen ganger har jeg lyst til å laste hele ungen i søpla :):):):)
Helt utrolig att noen barn kan være sååååå lite intressert i påkledning :hilarious: ser for meg att det er den typen gutt som blir levert i spiderman drakt eller yndlings-pysjen i barnehagen:hilarious::hilarious::laughing021
Tror jeg har vært VEELDIG heldig med mine 4 akkorat når det gjelder påkledning :laughing001
 
Godt å høre det ikke bare er oss. Her høres det seriøst ut som jeg torturerer han når vi skal skifte bleie og klær. Lurer litt på hva naboene tror [emoji23] løsning her når jeg er alene er et bein over magen hans så han ikke får rulla og stikki av (lille krabaten er så sterk at det er jo nesten umulig). Han skriker, skriker, hyyyyyler og skriker helt til jeg er ferdig med å skifte. Håper det går over av seg selv etterhvert. Veldig veldig frustrerende. Og noen ganger har jeg lyst til å laste hele ungen i søpla :):):):)
Vi har et hus til salgs i nabolaget her... ikke så tett på hverandre så de rundt hører sikkert ingenting:hilarious::hilarious:
 
Takk for denne tråden!! Her er stellebordet skrinlagt for lengst og snuppa klikker i vinkel når bleie og klær skal på. De siste dagene begynner gråten allerede når ho ser klærne. Jeg bruker å kle på i senga vår mens jeg holder henne eller har ho på fanget. Men det blir vanskeligere for hver dag, så senest i stad tenkte jeg at jeg må endre ett eller annet. Vet bare ikke hva.....
 
Takk for denne tråden!! Her er stellebordet skrinlagt for lengst og snuppa klikker i vinkel når bleie og klær skal på. De siste dagene begynner gråten allerede når ho ser klærne. Jeg bruker å kle på i senga vår mens jeg holder henne eller har ho på fanget. Men det blir vanskeligere for hver dag, så senest i stad tenkte jeg at jeg må endre ett eller annet. Vet bare ikke hva.....
Godt å høre man er flere i samme situasjon. Vi må ta ting gradvis og leke/avlede innimellom. Da har det løsna litt.. tar bodyen over hodet og ene armen inn, så synger vi eller leker borte-tittei, tar inn neste arm, fjaser litt, knepper den osv...
 
Back
Topp