Skravletråd uke 17!

Ha en fin dag alle sammen! Hva gjør dere i dag?:)
 
Ha en fin dag alle sammen! Hva gjør dere i dag?:)
Er på jobb i dag også, er så trøtt :') Savner senga bare mer og mer.. :') Bare 5 timer og 35 minutter igjen til jeg er ferdig da. hehe nedtelling er viktig! :'))
Hva jør du? Å går de bedre med deg i dag? ❤
 
Er på jobb i dag også, er så trøtt :') Savner senga bare mer og mer.. :') Bare 5 timer og 35 minutter igjen til jeg er ferdig da. hehe nedtelling er viktig! :'))
Hva jør du? Å går de bedre med deg i dag? ❤
Hjemme i dag også. Såå dårlig samvittighet men er ikke i form altså. Smertene under ribbenene er litt bedre men det er der fortsatt. Ansiktet mitt ser jo helt dratt ut. Sløvt blikk med tunge øyelokk.
 
Ha en fin dag du også [emoji173] Nå skal jeg dra og levere oppsigelsen min. Så skal jeg nyte det fine været [emoji173] hva med deg?
Så deilig med finevær. Her er det skikkelig grått. Hvordan kjennes det å skulle si opp da?
 
Hjemme i dag også. Såå dårlig samvittighet men er ikke i form altså. Smertene under ribbenene er litt bedre men det er der fortsatt. Ansiktet mitt ser jo helt dratt ut. Sløvt blikk med tunge øyelokk.
Huff ikke nå bra det da :( Kan det være influensa eller noe som er på gang?
 
nei huff den ble sendt for tidlig... Det jeg skulle skrive var at en kollega kom nettopp med to strikkebøker (Lille bolle og lille tulla) slik at jeg kunne få se i de. Så nå lurer jeg på om hun har en liten mistanke om at hun begynner å lure på om jeg er gravid. :') Hun er jo ikke en strikker selv engang. :eek:
 
Nei det er ekstrem trøtt- og slapphet i forbindelse med graviditeten.
Ja åkei, huff :( Håper du føler deg bedre etterhvert❤ Ikke ha dårlig samvittighet for at du er hjemme fra jobb, når formen er slik skal man slappe av ❤
 
Ja åkei, huff :( Håper du føler deg bedre etterhvert❤ Ikke ha dårlig samvittighet for at du er hjemme fra jobb, når formen er slik skal man slappe av ❤

Ja jeg prøver å si det til meg selv, men det er jammen ikke lett! Takk for trøstende ord <3
 
Så fort sola kommer rundt på verandaen skal jeg sette meg ut med strikketøy :)

Hvordan er formen i dag?
Det hørtes nydelig ut! Takk som spør! Formen er egentlig som i går. Har ikke fullt så vondt under ribbena som i går, men det er fortsatt der. Det verste er utmattelsen egentlig. Håper sånn at jeg klarer å dra på jobb i morgen. Liten mulighet for å tilpasse arbeidsdagen.
 
Det hørtes nydelig ut! Takk som spør! Formen er egentlig som i går. Har ikke fullt så vondt under ribbena som i går, men det er fortsatt der. Det verste er utmattelsen egentlig. Håper sånn at jeg klarer å dra på jobb i morgen. Liten mulighet for å tilpasse arbeidsdagen.

Man blir veldg sliten av å ha det konstant vondt. Godt det ikke er like ille, men ikke noe særlig at det fortsatt er der.
Håper du får til jobb i morgen, men husk å ta vare på deg selv også!
Skjønner at det ikke er bare bare å tilrettelegge med din jobb, men håper dere kan finne ut av det sånn at du kan være tilstede som du ønsker.
Men ikke gå rundt å ha dårlig samvittighet, for du kan ikke noe for at du ikke er noe i form. Selv om det er lettere sagt enn gjort da..
Forresten, jeg har fått inntrykk av at du er en knall jente, og at du tenker masse på de rundt deg. Men ikke glem å tenke på deg selv også ♡
 
Back
Topp