Når begynte kvalmen?

Cambi86

Flørter med forumet
Kan jeg spørre dere om ca hvor langt dere var påvei når dere kjente at kvalmen begynte? [emoji5]

4+3 var det ikkje bare litt hver dag, men hele dagen. Natt til mandag (5 uker) var det aller verste! Låg våken til kl 5 på natten og fikk sove en time før gutten min våknet! Spydde to ganger. Nå har eg vært kvalm hele dagen, men bare 5-10 ganger eg får brekninger

Er 8+3 og er kvalm hele dagen, verst om morningen frem til 11 og om kvelden fra ca 18 og utover. Spyr daglig, blir verre for hver dag fortsatt syns jeg

Begynte når jeg var 5+noe med lett uggen følelse og nedsatt matlyst.

Sist ble det verre frem mot 2 trimester. Gav seg i uke 15-16.

6+2 begynte det sånn smått.
Er 6+5 i dag og nå har morgenkvalmen vært på plass de siste dagene [emoji37]
Kjente også på at jeg ble ganske kvalm på jobb i går om det var lenge siden jeg hadde spist [emoji15]

5+4 startet den uggen følelsen. 6+0 i dag og får noen skikkelige kvalme byger hvor jeg egentlig føler at NÅ spyr eg. Men foreløpig ikke skjedd.

Var kvalm på og av fra uke 4+6,
Men etter 6+2 begynte den hver dag fra morgen til sent formiddag! Er nå 7+1 og kvalmen er ikke så intens lengre, takk Gud [emoji5]

var kvalmen som fikk meg til å ta en test. Så runst uke 4.
Føler meg kvalm hele dagen, men spydde ikke. Hadde også dårlig matlyst.
Nå er jeg enda kvalm, men værst på morgen og av og til på kveldene. Føler jeg brekker meg mye mer enn det jeg har gjort tidligere, har enda ikke noe særlig lyst på mat føe i 9-10 tiden på kveldene. Da kan jeg bli fysen på ting :o

5-6 uker og nå ligger jeg rett ut og ikke i stand til å gjøre noe, har ikke spist på flere dager og bare kaster opp hvis jeg spiser, er så fortvila nå, skal til legen i dag

5-6 uker og nå ligger jeg rett ut og ikke i stand til å gjøre noe, har ikke spist på flere dager og bare kaster opp hvis jeg spiser, er så fortvila nå, skal til legen i dag
Klem til deg! Håper det roer seg. Sikkert lurt å høre med legen din ja

Uke 8 kom den. Før det bare litt smått. Nå kommer og går den

Klem til deg! Håper det roer seg. Sikkert lurt å høre med legen din ja

Takk[emoji173]️ går ikke komme til legen før i morgen. Var kvalm i forgje svangerskap også men ikke i nærheten av dette, så kjenner jeg er ufattelig skuffet og redd det varer lenge.

Uggen I uke 5, kvalmen kom skikkelig I uke 6. Er nå I uke 7+2 og I dag er det grusomt, ingenting hjelper. I går var en grei dag, men dårlig kveld.

Går veldig opp og ned

6+4
Morgen og ved sult. Helt greit foreløpig. Men sist synes jeg kvalmen egentlig ble verst etter uke 12. Vet ikke helt hvorfor. Verste ukene var 12-14/15

Back
Topp