Forsikring

Bkno2107882

Flørter med forumet
Har nå fått avslag for annen gang på barneforsikring pga lav fødselsvekt (2450g). Tar så mye tid å fylle ut skjemaene, betale 2-3000kr og så får man avslag etter tre uker og pengene tilbake og må begynne på nytt. Er det noen som har fått tegnet barneforsikring (evt en ren ulykkesforsikring) for barn som er premature eller dysmature? Hvor fikk dere tegnet?
 
Jeg har fått rein ulykkesforsikring med IF, men får ikke full forsikring med ufør del.
Det kan jeg igjen søke om når barnet er 3 år.
Så du kan jo prøve å ringe dem å høre ang alternativer. Så slipper du kansje å få avslag.
 
Jeg har fått rein ulykkesforsikring med IF, men får ikke full forsikring med ufør del.
Det kan jeg igjen søke om når barnet er 3 år.
Så du kan jo prøve å ringe dem å høre ang alternativer. Så slipper du kansje å få avslag.

Har forsøkt å ringe rundt, men de som sitter på kundesenteret har ikke nok kunnskap om det virker det som og sier at vi må søke og se... Synes det er merkelig at når vi får avslag gjelder det også ulykkesforsikringen (DnB og gjensidige).
 
Har forsøkt å ringe rundt, men de som sitter på kundesenteret har ikke nok kunnskap om det virker det som og sier at vi må søke og se... Synes det er merkelig at når vi får avslag gjelder det også ulykkesforsikringen (DnB og gjensidige).
Prøv if og forklar situasjonen og at dere bare ønsker ulykkesforsikring/skade forsikringen.
Jeg fekk snakke med en av dem som sitter lenger oppe i systemet med sånne saker.
Håper det ordner seg!
 
Ulykkesforsikring har jeg fått med mine to premature, men i likhet med Virrehøna har vi ikke fått full forsikring med uføredel.
 
Har forsøkt å ringe rundt, men de som sitter på kundesenteret har ikke nok kunnskap om det virker det som og sier at vi må søke og se... Synes det er merkelig at når vi får avslag gjelder det også ulykkesforsikringen (DnB og gjensidige).
Vi fikk også avslag på ulykkesforsikringen hos Gjensidige. Fikk ikke tilbud om noen ting i det hele tatt og beskjed om å søke igjen når han blir 2 år. Han var 2295 gram, født i uke 33. Nå holder jeg på å søke hos If og får håpe på bedre hell der..
 
Back
Topp