Verpesyk

Føler med deg! Hadde en SA i januar og en MA nå i april. Hadde egentlig termin 11. november. Håper en ny spire sitter fort hos oss begge, og at den sitter helt til termin!

Ja det er så ufattelig urettferdig!!!!!!!!
Nå er vi som har mistet flere etter hverandre FØRST I KØEN!!!!
Kjenner jeg er litt hissig idag, grrrrr...
Hilsen Lemen!

Ja det er så ufattelig urettferdig!!!!!!!!
Nå er vi som har mistet flere etter hverandre FØRST I KØEN!!!!
Kjenner jeg er litt hissig idag, grrrrr...
Hilsen Lemen!
Så enig! Og det hjelper ikke akkurat at «alle» rundt meg (nære venninner og familie) blir gravide ved et uhell eller på første forsøk! Så skal vi som har prøvd lenge og har alt på stell være så uheldige!

Off, ja, det offentlige fungerer ikke til alt!

Hva blir veien videre evt?

[emoji173]️

Vet ikke helt, avhengig av neste time med offentlig gyn. Går den timen dårlig blir det ny time med det private.
Vi har foreløpig takket nei til ivf henvisning, det er litt mere styr enn vi ønsker nå. Ny jobb passer dårlig med mye fri og lang reisevei til behandlingen, men er vi like langt/kort om et år tar vi nok ivf veien.

Last edited:
Nå har jeg ikke baby fra før, men det du sier at man tar seg i å bli sjalu på gravidmagene rundt er jeg helt enig med [emoji28] var i Babyshower til en av mine nærmeste venninner i dag, og jeg fikk kjenne sparkene til den lille, og jeg bare kjente det stakk litt i hjertet [emoji85][emoji173]️

Blir det prøving snart? Eller har dere allerede startet?
[emoji5]

Vi har prøvd siden oktober ifjor, men tok en liten pause fra februar til nå. Men nå er er vi påan igjen med ny pp!

Hva med deg?

Etter jeg mistet i SA i både Januar og mars, så har jeg kun ÉN tanke i hodet: BLI GRAVID! Jeg fikk mensen tilbake etter en måned, og nå har jeg trolig hatt eggløsning en eller annen gang i løpet av uken, men ingen aksjer ble lagt inn, da samboer ville høre på legen og vente minst 2-3 sykluser..

Så jeg venter da bare på mensen igjen før det prøving i mai eller juni, men jeg er så verpesyk NÅ [emoji23]

La det bli spirer til 2019 [emoji173]️

Er samme situasjon her. Venter på mensen etter MA/SA i mars. Var då 12 veker, men TUL viste BO [emoji26]

Blir prøving i mai [emoji173]
Synes mensen kan komme NO! [emoji14]

Er samme situasjon her. Venter på mensen etter MA/SA i mars. Var då 12 veker, men TUL viste BO [emoji26]

Blir prøving i mai [emoji173]
Synes mensen kan komme NO! [emoji14]

Ååh, så trist [emoji30] spesielt fordi man tror man har kommet over den værste kneiken, men så er det ikke liv [emoji17]
Så enig, mensen får bare komme! Så man får startet på ny igjen [emoji5][emoji5][emoji173]️

Vi har prøvd siden oktober ifjor, men tok en liten pause fra februar til nå. Men nå er er vi påan igjen med ny pp!

Hva med deg?

Gjør du noe spesielt i forhold til å vite når EL er? Eller bare sånn ca utifra syklus? [emoji5]

Vi har egentlig ikke prøvd, men ble gravid 2 ganger i vinter. En SA etter uttak av spiral og en SA rett etter den første [emoji17][emoji30]

Men nå er jo den eneste tanken på å bli gravid, så jeg er ivrig etter å prøve så lenge mensen titter innom en gang til først [emoji2]

Vet ikke helt, avhengig av neste time med offentlig gyn. Går den timen dårlig blir det ny time med det private.
Vi har foreløpig takket mer til ivf henvisning, det er litt mere styr enn vi ønsker nå. Ny jobb passer dårlig med mye fri og lang reisevei til behandlingen, men er vi like langt/kort om et år tar vi nok ivf veien.

Krysser fingrene for at dere finner ut av det og at veien ikke blir så fryktelig humpete [emoji173]️

Er jo greit å legge en form for slagplan fremover, så man har noe å se frem til [emoji5][emoji5]

Egentlig så skulle jeg fått baby i januar, og så skulle jeg hatt termin nå i mai, og så egentlig skulle jeg straks bikket 12 uker med termin i novemver, men har gått på trynet 3 ggr på rad..

Så JA , definitivr VERPESJUK! ;)

Jeg hadde også SA med termin i november [emoji30] stikker stadig innom der enda faktisk...
men neste spire MÅ sitte fast hele terminen [emoji5] [emoji173]️[emoji173]️

Jeg er medisinstudent [emoji4] Trives veldig godt, men vanskelig å være verpesjuk akkurat nå, når vi har om babyer osv [emoji14]

Så kult! Men ja, kan tenke meg at du ikke blir mindre verpesjuk av den grunn [emoji28][emoji28]

Ja altså, er noen andre her inne som er utrolig verpesyke?
Etter jeg mistet i SA i både Januar og mars, så har jeg kun ÉN tanke i hodet: BLI GRAVID! Jeg fikk mensen tilbake etter en måned, og nå har jeg trolig hatt eggløsning en eller annen gang i løpet av uken, men ingen aksjer ble lagt inn, da samboer ville høre på legen og vente minst 2-3 sykluser..

Så jeg venter da bare på mensen igjen før det prøving i mai eller juni, men jeg er så verpesyk NÅ [emoji23]

Det skulle ikke tilfeldigvis være noen andre her som også er skikkelig verpesyke? [emoji28]

La det bli spirer til 2019 [emoji173]️
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Gjør du noe spesielt i forhold til å vite når EL er? Eller bare sånn ca utifra syklus? [emoji5]

Vi har egentlig ikke prøvd, men ble gravid 2 ganger i vinter. En SA etter uttak av spiral og en SA rett etter den første [emoji17][emoji30]

Men nå er jo den eneste tanken på å bli gravid, så jeg er ivrig etter å prøve så lenge mensen titter innom en gang til først [emoji2]

Huff da, så trist! Jeg hadde en kjemisk tidlig i januar, etter det har jeg bare forsøkt å få en oversikt over syklusen. Har prøvd temping, men det blir litt ustabilt fordi jeg er oppe noen ganger hver natt når mini våkner. Utover det blir det EL testing når det nærmer seg. Bruker også å ha en del smerter under EL, som gir en viss indikasjon. Rimelig sikker på at EL er en gang i løpet av neste uke.

Huff da, så trist! Jeg hadde en kjemisk tidlig i januar, etter det har jeg bare forsøkt å få en oversikt over syklusen. Har prøvd temping, men det blir litt ustabilt fordi jeg er oppe noen ganger hver natt når mini våkner. Utover det blir det EL testing når det nærmer seg. Bruker også å ha en del smerter under EL, som gir en viss indikasjon. Rimelig sikker på at EL er en gang i løpet av neste uke.

Den første tror jeg var en kjemisk her også, men den andre var jeg kommet i uke 6, så den kjentes på hele kroppen [emoji17] men man må jo bare komme videre [emoji5]

Jeg har aldri tenkt over hvordan kroppen fungerer og dette her med EL slim, så jeg tenker jeg kommer til å følge litt ekstra med samtidig som jeg bare har en liten kalender jeg følger litt med i [emoji5]

Hvor gammel er mini? [emoji5][emoji2]

Den første tror jeg var en kjemisk her også, men den andre var jeg kommet i uke 6, så den kjentes på hele kroppen [emoji17] men man må jo bare komme videre [emoji5]

Jeg har aldri tenkt over hvordan kroppen fungerer og dette her med EL slim, så jeg tenker jeg kommer til å følge litt ekstra med samtidig som jeg bare har en liten kalender jeg følger litt med i [emoji5]

Hvor gammel er mini? [emoji5][emoji2]

Det er litt av en vitenskap når man begynner å sette seg inn i syklusen og alle symptomer :pompus: skikkelig detektivarbeid :joyful:

Mini er 1,5 år, så om vi klarer å bli gravid nå så synes jeg det hadde blitt fint mtp avstand i alder. Men det blir nok en hektisk tid!

Det er litt av en vitenskap når man begynner å sette seg inn i syklusen og alle symptomer :pompus: skikkelig detektivarbeid :joyful:

Mini er 1,5 år, så om vi klarer å bli gravid nå så synes jeg det hadde blitt fint mtp avstand i alder. Men det blir nok en hektisk tid!

Ja, det er liksom det [emoji28][emoji23] har aldri tenkt over det før jeg selv ble gravid og nå skal bli gravid igjen[emoji28] plutselig legger jeg liksom merke til hvordan kroppen er rundt EL osv [emoji23]

Ja, det blir jo en ganske grei avstand mtp alder [emoji5] travelt - men tror du bare kommer til å kose deg [emoji173]️

Back
Topp