Klamme hender

Lillefrøkna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Føler jeg blir så fort varm/klam/svett i hendene nå etter jeg har blitt gravid... har aldri hatt det problemet før. Noen som sliter med det samme?
Det er så ubehagelig, for har ikke så veldig lyst til å for eksempel håndhilse på noen[emoji53]

Sliter ikke akkurat i hendene, men føler det i hele kroppen, er mye varmere enn jeg har brukt å være, og derav svetter mer. Gruer meg nesten til varmere tider:sorry:

Sliter ikke akkurat i hendene, men føler det i hele kroppen, er mye varmere enn jeg har brukt å være, og derav svetter mer. Gruer meg nesten til varmere tider:sorry:

Ja, kroppen blir vel litt varmere nå...
Ja huff, gruer meg litt, håper det ikke blir for ille[emoji85][emoji848]

Husker jeg syntes det var helt grusomt sist. Og det var kun juni. Og denne gangen skal jeg gå gravid hele sommeren:eek:

Er ikke så klam, men merker at hendene er veldig varme i forhold til før jeg ble gravid :-) Varmere i hele kroppen generelt!

Merker at jeg svetter mer enn vanlig ja [emoji21] Men er mest spent på hvordan det blir med vann i kroppen denne gangen mtp å gå gjennom hele sommeren! Med julibarnet mitt fikk jeg masse vann i kroppen mens med maibarnet var det lite. Tviler på det er tilfeldig [emoji28]

Ja! Har aldri slitt med svette hender tidligere, men nå er jeg nesten konstant klam eller svett :( Skikkelig irriterende o_O

Back
Topp