Festdrakter

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Hvilken festdrakt er den fineste og hvor får du kjøpt den?

Edit: del gjerne bilde[emoji4]
 
Last edited:
Gutt eller jente?
 
Hvem som er finest er jo etter hva man liker :p
Vi går for småtroll, kjøpt på obs i år, i blått.
Synes den er fin og prisen er fin.
Har hatt fra name IT tidligere, liker de også, men i år vil vi ha blå.
 
Jeg kjøpte på sparkjøp for 299,- og syns den var veldig fin.
Syns de på bluum er veldig fine, men syns de blir dyre for et plagg som med stor sannsynlighet blir brukt bare en gang.
Jentungen er 7mnd og vokser fort, så rekker nok ikke p bruke den mer enn den ene dagen
 
Hvem som er finest er jo etter hva man liker [emoji14]
Vi går for småtroll, kjøpt på obs i år, i blått.
Synes den er fin og prisen er fin.
Har hatt fra name IT tidligere, liker de også, men i år vil vi ha blå.
Tenkte for litt inspirasjon[emoji6] vi går nok og for småtroll sin hvis det blir festdrakt.
 
Smaken varierer. Til gutt vil jeg d.eks ikke ha skinnlapp i baken. Og ullvest, ikke glinsende brokade-sateng. Det utelukket svært mange, for meg ble maximilia sin den eneste "godkjente".

Til jente har vi nå en fra name it som er veldig fin synes jeg, men her er forskjell på hva jeg ønsker til store og små bl a
Personlig preferanse er meget varierende.
 
Jeg ønsker meg fra barnas hus til begge barna. Men de er så dyre så venter vel til de er litt større. Eldste har nameit festdrakt som passer for 3 året ( fordel med jenta og man kan enkelt sy den opp)
 
Vi kjøpte blå Småtroll til frøkna i fjor, og kommer til å bli brukt i år og. Syns de var finest. Lillebror blir nok å vente til neste år
 
Fornøyd med de fra NameIt :) finnes i rød og blå. Vil ikke legge mer penger enn nødvendig i noe de bruker 1-2 ganger.
 
Jeg likte best de fra Bogerud når barna var helt små, mest fordi det var sånn jeg hadde når jeg var liten, nostalgi [emoji4] Nå har jentene fra barnas hus og name IT. Syns begge er fine.
 
Fornøyd med de fra NameIt :) finnes i rød og blå. Vil ikke legge mer penger enn nødvendig i noe de bruker 1-2 ganger.

Mellomste har en fra name it som hun fikk til dåpen til yngste i 2016. Brukt også til 17. Mai, og i en konfirmasjon. Og 17. Mai i 2017, og nå i 2018 og trolig også i 2019.

Så har vi altså yngste som nå får bruke den jeg kjøpte brukt til mellomste da hun var tre .som hun brukte to ganger og yngste får bruke 2-3 ganger, om ikke noe konf i tillegg. For sånn 200 kr eller noe sånn et det god valuta for de pengene.

Eldstemann er gutt og hans varer åpenbart en evighet. Jeg tror det er sånn fjerde året eller noe sånn han har denne her. Svært lange seler og tilpassing med knapper.
 
Har dere sett disse fra Bluum?
Vi skal få strikket den ene herfra, og syns den er så utrolig flott! Gleder oss til å få den ferdig :D
 
Har dere sett disse fra Bluum?
Vi skal få strikket den ene herfra, og syns den er så utrolig flott! Gleder oss til å få den ferdig :D
Fine men de er jo bare små. Jeg har drakter til jentene er rundt 8 eller 9 og guttungen på 9,5 har sin trolig minst et år til.
 
Fine men de er jo bare små. Jeg har drakter til jentene er rundt 8 eller 9 og guttungen på 9,5 har sin trolig minst et år til.

Nei, det er sant! Mest til små barn på den siden der ;)
 
Back
Topp