Kalkulator for å beregne datoer for foreldrepermisjon

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Fant tidligere på nett, men ikke nå. Noen som har en link? Denne viste når mammas kvote begynte, fellesperioden og fedrekvote + permisjonsslutt.
 
tror jeg har vært borti en side som heter smartepenger.no ? Tror det skulle være kalkulator der for permisjon osv. :)
 
Denne du tenker på?
 
De har vel ikke banket helt den nye kvote endringen kanskje? Skal jo komme nye regler for de som føder etter 1.juli men vet de har mye motstand i forslaget sitt. Så er spent på hva de bestemmer seg for
 
De har vel ikke banket helt den nye kvote endringen kanskje? Skal jo komme nye regler for de som føder etter 1.juli men vet de har mye motstand i forslaget sitt. Så er spent på hva de bestemmer seg for
Jeg også er så spent!! Håper de finner ut av det snart!
 
Jeg også er så spent!! Håper de finner ut av det snart!
Ja
Vi håper inderlig at de ikke kommer gjennom med 14 uker låste. Det vil vi merke alt for godt mtp sambo som bruker jobbe skift og overtid og tjener vesentlig bedre enn meg. Vi burde få velge slik d passer OSS best.
 
Ja
Vi håper inderlig at de ikke kommer gjennom med 14 uker låste. Det vil vi merke alt for godt mtp sambo som bruker jobbe skift og overtid og tjener vesentlig bedre enn meg. Vi burde få velge slik d passer OSS best.
Vi ønsker heller ikke 14 låste uker, las oss få bestemme selv!!! :(
 
Det er en app som heter «permisjon». Den regner ut alt. Men usikker på om den er oppdatert...
 
Back
Topp