Magefølelse på kjønn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Føler du noe ang kjønn? :D
Hvorfor tror du det er det? :)

Sammenlignet med de andre svangerskapene,tror jeg dette blir gutt:)

Jeg tror dette blir gutt rett og slett fordi vi traff så veldig rett på EL og guttesvømmerne er de raskeste :hilarious:

.

Last edited:
Tror det blir gutt, er nok fordi mannen har overbevist meg[emoji23]

Tror egentlig gutt, selvom alle andre tror jente [emoji28] Vet ikke hvorfor jeg tenker gutt.

Magefølelsen sier gutt :-)

Jeg tror gutt, mannen tror ei jente. Har ingen holdepunkter på hverken det ene eller andre, bare en følelse [emoji28]

Gutt om jeg sammenligner med de forrige

Vi ble enige om at det hadde vært gøy med gutt (neida, vi bryr oss selvfølgelig egentlig ikke), men da blir det sikkert jente:happy090 Jeg har jente-følelse.

Liten anelse om at det blir gutt, men prøver å ikke tenke så mye på det for da får jeg forventninger. Planlegger for mye oppi hodet da[emoji28]

Jeg har lenge hatt magefølelse for gutt, men har ikke noe konkret å henge det på. Tenker på spira som han

Sist var jeg helt sikker på at det var gutt. Har ikke den klare overbevisningen denne gangen så har landet på at jeg tror det er ei jente:)

Så mange her med guttefølelse! Jeg har hatt en sterk følelse av gutt lenge, men plutselig har den blitt litt svakere og jeg kan se for meg jente også, selv om jeg har absolutt mest tro på at det er en gutt. :-)

Så mange her med guttefølelse! Jeg har hatt en sterk følelse av gutt lenge, men plutselig har den blitt litt svakere og jeg kan se for meg jente også, selv om jeg har absolutt mest tro på at det er en gutt. :-)
Jeg registrerte det samme. Statistisk sett fødes det jo flere gutter enn jenter, men blir spennende å se hvor mange som får rett [emoji4]

Jeg registrerte det samme. Statistisk sett fødes det jo flere gutter enn jenter, men blir spennende å se hvor mange som får rett [emoji4]

Ja, det er sant, men det er vel bare en prosent eller noe slikt flere gutter, er det ikke? Kanskje det blir en skikkelig gutteboom eller kanskje mange av oss tar feil... Kjenner at jeg er mentalt forberedt på gutt, så blir en liten omstilling om det er jente... :-)

Back
Topp