Vårpose i vognen?

Heffalompenbaby

Elsker forumet
Hvilken vårpose eller hva ville dere anbefalt og hatt i vognen nå?
Det er jo varmt ute, og dunposen er alt for varm.
Kan man bruke dyne f.eks?

Jeg har planer om å bytte posen med dyne ja.
Hadde dyne i høst også

Hun har bare vogna i bhg til å sove. Så jeg tar posen hjem og leverer en dyne

Elsker Easygrow lite posen vår. :)

Men hva bruker du under dynen? Ligger du noe i bunnen?
Tja. Nå har jo ikke jeg baby, jeg har en toåring som legges til å sove i bhg, påkledd. I vogna under tak.

Så trolig legger jeg ikke noe under, når de var babyer hadde jeg lammeskinn i vogna på vinter og overgangen.

Akkurat nå ville jeg brukt dyne eller et teppe av ull(fleece). Tar du på lille ull innerst er det mer enn nok her i hvertfall :)

Her blir det dyne. Han har hatt en vognpose med fleece, men det blir litt for varmt nå.

Tja. Nå har jo ikke jeg baby, jeg har en toåring som legges til å sove i bhg, påkledd. I vogna under tak.

Så trolig legger jeg ikke noe under, når de var babyer hadde jeg lammeskinn i vogna på vinter og overgangen.
Ja min blir 3 til høsten, så blir nok noe slikt her også da. Bare redd det er for hardt? Har en simo vogn i barnehagen.

Har emmaljunga men det var ikke for hardt i høst, den er jo polstret og jeg har hatt henne utrn noe ekstra under av sånne årsaker fra hun fikk sportsdelenm.

Noen som har erfaring med "Reflex sval"?? Aner ikke hvilken pose jeg skal gå for..

Har hatt både voksi, minene og easygrow, ingenting slår ei dyne[emoji23]

Har bestilt meg easygrow lite :) veldig fornøyd med bilstolposen til våren.

Vi har easygrow lite, frøkna på 2 nekter å ha på teppe eller dyne. Så det blir kastet av bare.

Har easygrow lite og elsker den. Dyne sparker hun av seg så det er helt håpløst. Liker wt easygrow'en er vindtett også.

Vi har easygrow lite (toåring som sover i sportsvogn barnehagen), han er veldig til å sparke av seg ting så dyne er håpløst :P Men pose godtar han! Vi bytter denne uka, men min er veldig varm av seg, så han blir fort irritabel om det blir for tett og varmt når han skal sove. Ingen erfaring med baby og denne tida, siden vi ikke brukte vogna før han begynte i barnehagen.

Back
Topp