Lavkarbo

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Dere som spiser lavkarbo, hva spiser dere?

Gått lei av egg, salat er heldigvis fortsatt ok men kjedelig å spise hele tiden, middag går ok men de andre måltidene er jeg ikke helt venn med så trenger litt motivasjon.

Jobber nærmere 125 prosent for tiden også så med jobb, barn og leilighet blir det liten tid til å lage maten også
 
Jeg spiser lavkarbo knekkebrød med leverpostei eller gulort til frokost, som regel salat fra salatbaren på jobb til lunsj og til middag spiser jeg det samme som resten av familien bare tar mer grønnsaker istedenfor poteter/ris/pasta.
De få gangene jeg spiser kveldsmat går det i egg eller knekkebrød
 
Jeg spiser lavkarbo knekkebrød med leverpostei eller gulort til frokost, som regel salat fra salatbaren på jobb til lunsj og til middag spiser jeg det samme som resten av familien bare tar mer grønnsaker istedenfor poteter/ris/pasta.
De få gangene jeg spiser kveldsmat går det i egg eller knekkebrød
Også lei brisk [emoji54]
Alltid hvert kresen når det kommer til mat dessverre.

Har bestilt fra Carbzone idag da, ny start brød og Tortilla, vet at om jeg passer på å spise maks 2 om dagen så er det innenfor for min del ihvertfall.

Samt bestilt shake med lavt innhold av karbohydrater, men tar gjerne mer tips and om du har [emoji4]
Jeg blir fort lei mat og da hjelper det ikke å være kresen [emoji852]️
 
Også lei brisk [emoji54]
Alltid hvert kresen når det kommer til mat dessverre.

Har bestilt fra Carbzone idag da, ny start brød og Tortilla, vet at om jeg passer på å spise maks 2 om dagen så er det innenfor for min del ihvertfall.

Samt bestilt shake med lavt innhold av karbohydrater, men tar gjerne mer tips and om du har [emoji4]
Jeg blir fort lei mat og da hjelper det ikke å være kresen [emoji852]️
Hender jeg også steker noen kyllingvingeblupper kvelden før sammen med litt chili og hvitløk og tar med til lunsj sammen med litt salet, fetaost, agurk +++
 
Hender jeg også steker noen kyllingvingeblupper kvelden før sammen med litt chili og hvitløk og tar med til lunsj sammen med litt salet, fetaost, agurk +++
Det høres godt ut! Det skal jeg absolutt prøve [emoji4] jobber noen dager 7-18.15 så viktig med god lunsj
 
Etter ett års pause pga ekstrem svangerskapskvalme og tiden med nyfødt baby er det på tide å begynne igjen for meg også, startskuddet går i morgen på ordentlig lavkarbo, men sukkerstopp begynte allerede idag. Så nå kastes kakerester og det ryddes i skuffer og skap.
 
Etter ett års pause pga ekstrem svangerskapskvalme og tiden med nyfødt baby er det på tide å begynne igjen for meg også, startskuddet går i morgen på ordentlig lavkarbo, men sukkerstopp begynte allerede idag. Så nå kastes kakerester og det ryddes i skuffer og skap.
Tror det hadde blitt ramaskrik her dersom jeg hadde kastet alle kakerester og ryddet unna i skap for godter, resten av familien er ikke på lavkarbo, bare meg.
Vurderer å lure mannen over på det, men han er for glad i brødskiver og sjokolade så vil nok ikke gå
 
Tror det hadde blitt ramaskrik her dersom jeg hadde kastet alle kakerester og ryddet unna i skap for godter, resten av familien er ikke på lavkarbo, bare meg.
Vurderer å lure mannen over på det, men han er for glad i brødskiver og sjokolade så vil nok ikke gå

Hehehe, ja den ser jeg! Mannen følger mitt kosthold, så er jeg på lavkarbo- er han på lavkarbo :p Og ellers har vi ei på 8 som ikke spiser lavkarbo og baby. Så jentungen har sitt eget godteri som kommer frem på lørdager, alt annet kan ryddes unna :)
 
Jeg starter dagen med en proteinshake, måtte forøvrig gå over til melk ettersom jeg ble lei vann(4,5karbohydrater per dl) så holder meg til 1 dl :)

Til lunsj spiser jeg salat for å variere litt bytte jeg på kjøtt og grønnsaker.

Mellommåltid: egg, avokado, eller liten salat

Middag: fisk eller kjøtt, med grønnsaker som vokser over jorda(går mye i tomat, agurk og avokado her)

Snacks:
-Cottage cheese med bringebær
-hjemmelaget gelé med sukkerfri saft og gelatin pulver
-liten pavlova med sukrin og bær
-oste chips(jeg holder meg unna salt men bruker chilli for å få mer smak)
-cremebruelt

Jeg starta med lavkarbo på nyåret, hver lørdag har jeg spisedag som jeg spiser det jeg har lyst på. Har hatt sammenhengene uker på normal karbohydrat kosthold, hvor jeg gikk opp 2kg.
Har gått ned 9kg totalt fra januar:happy:

Masse lykke til :happy:
 
Back
Topp