Oss testetøser imellom

Denne er heller ikke blenda! Der er det strek! Kansje du ikke produsere hcg så rask, derfor svak strek.

Image1523801495.189674.jpg

Er det forresten noen av dere som har forsøkt å åpne Lloyds Pharmacy-testene? Hvordan åpner dere tester egentlig? o_O Klarer liksom ikke se om det er farge på streken gjennom glasset... "Skyggen" er mye sterkere nå noen timer etterpå, men det er kanskje vanlig.

Er det forresten noen av dere som har forsøkt å åpne Lloyds Pharmacy-testene? Hvordan åpner dere tester egentlig? o_O Klarer liksom ikke se om det er farge på streken gjennom glasset... "Skyggen" er mye sterkere nå noen timer etterpå, men det er kanskje vanlig.

Vet den er ugyldig nå, og særlig siden det er tidligtest, og jeg ser den egentlig bare i en viss vinkel, men jeg må bare sjekke: dere ser streken dere også? Bare så jeg vet at det ikke har tørna fullstendig for meg :bag: ...

1321FA24-3A1C-456B-9E6A-215ADB6D9DB7.jpeg

9025179E-D9A5-436A-A8FC-D6955AA2476C.jpeg

Jeg ser ingenting så for meg er de blenda[emoji23] tar ny imårra tidlig. Inge dpo og gå ut ifra uansett her[emoji106]

Jeg ser streken! :)

Så bra noen andre også ser! Den er enda tydeligere rosa når jeg nå har fått åpnet den. Fortsatt svak men tydelig strek. Men det er jo mange mange timer over fristen... Har kjøpt en CB Early som jeg tar i morgen tidlig. Vet ikke hvordan jeg skal klare å vente, hehe.

Det er bare å sprette den opp :laughing002 sist jeg prøvde den, så måtte jeg bruke en kniv for å få den opp, stakk den helt i toppen og lirket den opp. Men det streken tydelig, den ser rosa ut har ikke fått noe skygge på de før :)

Så bra noen andre også ser! Den er enda tydeligere rosa når jeg nå har fått åpnet den. Fortsatt svak men tydelig strek. Men det er jo mange mange timer over fristen... Har kjøpt en CB Early som jeg tar i morgen tidlig. Vet ikke hvordan jeg skal klare å vente, hehe.

Jeg trengte ikke forstørre bilde engang for å se den:) skjønner godt den følelsen av å ikke ville vente, har man først startet å teste, er det umulig å stoppe:joyful: mange dpo? :)

Det er bare å sprette den opp :laughing002 sist jeg prøvde den, så måtte jeg bruke en kniv for å få den opp, stakk den helt i toppen og lirket den opp. Men det streken tydelig, den ser rosa ut har ikke fått noe skygge på de før :)

Fikk den opp til slutt med litt makt! :smiley-ashamed004 Har lest om en del som har fått skygge på dem, så prøver virkelig å ikke få forhåpninger, men er vanskelig gitt! :arghh:

Back
Topp