B
Bellabanan
Guest
Jeg er fem dager over og har bare negative. Er sikkert ikke gravid, men irriterende likevel
Det skjønner jeg:/ prøver dere eller har det skjedd helt tilfeldig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er fem dager over og har bare negative. Er sikkert ikke gravid, men irriterende likevel
Det skjønner jeg:/ prøver dere eller har det skjedd helt tilfeldig?irriterende å gå sånn å ikke vite:/
Den er ikke blenda! Der er strek!Til tross for dårlig form, kvalm og trøtt er testen fremdeles negativ[emoji849] hva skjer med kroppen om dagen liksom[emoji23][emoji85]
Vis vedlegget 253295
Denne er heller ikke blenda! Der er det strek! Kansje du ikke produsere hcg så rask, derfor svak strek.Vis vedlegget 253414
Fem dager over ikm. Og blender tester. Dette er litt frustrerende..
Denne er heller ikke blenda! Der er det strek! Kansje du ikke produsere hcg så rask, derfor svak strek.
Spennende!Litt tilfeldig. [emoji23]
Denne er heller ikke blenda! Der er det strek! Kansje du ikke produsere hcg så rask, derfor svak strek.
Den nederste som er den nye? Jeg ser antydning på denne å.
Den nederste som er den nye? Jeg ser antydning på denne å.
Får vel bare prøve igjen om noen dager [emoji20]
Er det forresten noen av dere som har forsøkt å åpne Lloyds Pharmacy-testene? Hvordan åpner dere tester egentlig?Klarer liksom ikke se om det er farge på streken gjennom glasset... "Skyggen" er mye sterkere nå noen timer etterpå, men det er kanskje vanlig.
...Ser noe her jeg altså!Dagens [emoji85] blenda fremdeles. Så da var nok bare pulsen høy fordi jeg har stressa litt disse to dagene, men småkvalmen er der enda da. Får bare ikke håpe det er sykdom rundt hjørnet her nå[emoji85]
Vis vedlegget 253385
Hmm, jeg ser noe her.Vis vedlegget 253414
Fem dager over ikm. Og blender tester. Dette er litt frustrerende..
Vet den er ugyldig nå, og særlig siden det er tidligtest, og jeg ser den egentlig bare i en viss vinkel, men jeg må bare sjekke: dere ser streken dere også? Bare så jeg vet at det ikke har tørna fullstendig for meg...
Vis vedlegget 253460
Vis vedlegget 253461
Jeg ser streken!![]()
Det er bare å sprette den oppEr det forresten noen av dere som har forsøkt å åpne Lloyds Pharmacy-testene? Hvordan åpner dere tester egentlig?Klarer liksom ikke se om det er farge på streken gjennom glasset... "Skyggen" er mye sterkere nå noen timer etterpå, men det er kanskje vanlig.
sist jeg prøvde den, så måtte jeg bruke en kniv for å få den opp, stakk den helt i toppen og lirket den opp. Men det streken tydelig, den ser rosa ut har ikke fått noe skygge på de før Så bra noen andre også ser! Den er enda tydeligere rosa når jeg nå har fått åpnet den. Fortsatt svak men tydelig strek. Men det er jo mange mange timer over fristen... Har kjøpt en CB Early som jeg tar i morgen tidlig. Vet ikke hvordan jeg skal klare å vente, hehe.
mange dpo? Det er bare å sprette den oppsist jeg prøvde den, så måtte jeg bruke en kniv for å få den opp, stakk den helt i toppen og lirket den opp. Men det streken tydelig, den ser rosa ut har ikke fått noe skygge på de før
![]()
Har lest om en del som har fått skygge på dem, så prøver virkelig å ikke få forhåpninger, men er vanskelig gitt!