Fortsatt kjemperedd for spontanabort

Jeg er heldig, har ingen forhistorie med sa og lignende, men er veldig bekymra. Henger litt sammen med at vi har prøvd veldig lenge, og at vi egentlig var i gang med fertilitetsutredning og hadde fått det jeg opplevde som negative beskjeder. Tenker derfor at dette er for godt til å være sant.

Jeg har heller ikke kasta opp i dette svangerskapet, det gjorde jeg i det forrige. Tolker det som et dårlig tegn. Skal endelig på tidlig ultralyd når jeg er 11+6 (10+2 i dag), og tror jeg kommer til å få beskjed om at dette er MA eller BO.

Tusen takk alle sammen <3
Møtte en hyggelig kranglefant av en gynlege.
Perfekt for meg som er engstelig.
Han tok raskt ultralyd å der så vi en levende bamsemums som ble estimert til 8+4.
Han ville selvsagt ikke garantere at han kunne sette meg frem 4 dager men han var rimelig sikker.

Og han mente at sålangt så alt veldig bra ut.
Skal fortsatt på ny kontrol den 3.5 å han mente at om alt fortsatt så bra ut da så kunne jeg slappe helt av.

Tror jeg sov 3 timer i natt så nå skal jeg hjem å sove litt håper jeg.

Fantastisk! Er så glad på dine vegne! :-)

Min form tok seg også veldig opp i midten av uke 9 (10+0 idag) og på ultralyd 9+5 var alt bra med min lille, så bra form trenger ikke å være et dårlig tegn, heldigvis. :)

Godt å høre[emoji4] hadde aldri forestilt meg hvor nervepirrende det er å være gravid.. første gangen så aner jo ingenting om hva man kan forvente. Formen går litt opp og ned men kommer til å gå til privat ultralyd i uke 12 uansett[emoji4]

Godt å høre[emoji4] hadde aldri forestilt meg hvor nervepirrende det er å være gravid.. første gangen så aner jo ingenting om hva man kan forvente. Formen går litt opp og ned men kommer til å gå til privat ultralyd i uke 12 uansett[emoji4]

Helt enig, er utrolig nervepirrende! Skal være så utrolig glad når jeg er forbi de tolv ukene...

Jeg er heldig, har ingen forhistorie med sa og lignende, men er veldig bekymra. Henger litt sammen med at vi har prøvd veldig lenge, og at vi egentlig var i gang med fertilitetsutredning og hadde fått det jeg opplevde som negative beskjeder. Tenker derfor at dette er for godt til å være sant.

Jeg har heller ikke kasta opp i dette svangerskapet, det gjorde jeg i det forrige. Tolker det som et dårlig tegn. Skal endelig på tidlig ultralyd når jeg er 11+6 (10+2 i dag), og tror jeg kommer til å få beskjed om at dette er MA eller BO.

Huff, jeg forstår deg veldig godt. De fleste med MA og BO bak seg får friske barn til slutt sa min gyn så jeg krysser fingrene for at dette gjelder oss også <3

Back
Topp