Ny Tul i morgen

:smiley-bounce016
Her gikk alt strålende! Er så lykkelig nå! Spira hadde ett sterkt hjerte og alt så helt perfekt ut! Fikk med bilde men får ikke lastet opp :) ble satt fram en dag til 10+1...

Åh, så fantastisk! Blir så glad når det endelig går bra for noen som har mistet mange ganger (har det jeg også). Da kan du senke skuldrene litt og forhåpentligvis kose deg i graviditeten!

Åh, så fantastisk! Blir så glad når det endelig går bra for noen som har mistet mange ganger (har det jeg også). Da kan du senke skuldrene litt og forhåpentligvis kose deg i graviditeten!
Jeg skal prøve men tror ikke jeg klarer helt slappe av før i november altså... kjenner den følelsen når jeg ser andre på Div grupper som jeg har delt tidligere termingruppe med som endelig har fått gullspira❤️ Blir så glad! ❤️

Jeg skal prøve men tror ikke jeg klarer helt slappe av før i november altså... kjenner den følelsen når jeg ser andre på Div grupper som jeg har delt tidligere termingruppe med som endelig har fått gullspira❤️ Blir så glad! ❤️

Skjønner det veldig godt! Jeg tenker selv at jeg skal slappe av etter 12 uker, men vet med meg selv at jeg nok ikke klarer å slappe av før en gang ut på høsten, etter 32 uker eller noe slikt...

Back
Topp