Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det ser ut som en strek!![]()
Var ikke det[emoji107] blenda i dagmårres. Men fikk som sagt en defekt test også i går fra samme pakke. Så sikkert ett dårlig parti dessverre. Men dette er den tydeligste skyggen jeg har fått til nå iallfall
Dumt med defekte tester, men du får bare fortsette testingen eller kanskje prøve en annen type test?
Tr er tre dager på overtid. Testen i går var negativ og jeg har har en god del av noe som ligner på El slim. Blir så irritert
Forstår frustrasjonen din[emoji849]
Hvor langt er du på vei?[emoji173]Endelig et sikkert bevis på stigning : D
4+2 sånn ca.Hvor langt er du på vei?[emoji173]
Man får det jo ikke ut av hodet heller.søren altså.
Ikke nødvendigvis8 dpo, trodde jeg...
Hvit test (får ikke last opp bilde).
Men har hatt el-lignende smerter, pluss el-slim de siste to dagene, så er litt forvirret. Vi la nok uansett inn aksjer for sent i går, hvis el var nå![]()
Ikke nødvendigvisSæd lever flere dager inni deg,og sex før EL er mer optimalt enn på selve EL dagen.. så du har gode odds
![]()
Åååja...Det vet jeg, men jeg mener jeg tror el var over da vi hadde sex. Jeg kjenner ikke syklusen min så godt ennå etter pilleslutt, og har også pcos, så jeg er vanskelig å time... :/
Men takk for oppmuntringen, hehe
Ser strek jegTar det for å være skygge, siden min tidligere test var defekt
Vis vedlegget 253127
Vis vedlegget 253128
Åhh, håper du får en skikkelig positiv test snart!!Endelig babyplan tester i hus [emoji122][emoji120] og den ble helt negativ og uten teite skyggestreker [emoji106] så nå blir testinga bedre [emoji4]

Ja venter på babyplan sine, de skulle egentlig komt i går men det gjor dem ikke[emoji849] så håper dem kommer i dag[emoji106]
Får ikke lagt til bilde. Kommer error..Ser dere noe? Altfor tidlig å teste 6 dpo, men....