Jobb

marmi

Glad i forumet
Marsboerne2017
Etter endt permisjon med småen, begynte jeg i ny jobb 19. mars. Jobber som pedagog i barnehage. Der er de veldig glade for at jeg er begynt, nå kan gruppen endelig stabilisere seg etter mye sykdom og høsten kommer til å gå bra, og jeg kan få sånn og sånn ansvar, og jeg kan ha studenter på gruppen osv osv..
Jeg er så og si født med dårlig samvittighet og når det kommer til jobb og ansvar er det aller verst.. Kjenner jeg gruer meg til å fortelle sjefen nyheten.. Det er ikke en god følelse, for babyen i magen er noe vi er veldig glade for, klare for, og det er planlagt fra vår side. Sambo foreslo at jeg kunne ta en hvit løgn, og si at det ikke var planlagt, det skjedde bare. Men nei. Det er jeg i mot. Babyen i magen er like planlagt som småen vi har nå. :) Dessuten, jeg synes det er frekt viss noen spør om det var planlagt eller ei.. :p

Uansett. Gruer meg til å fortelle, tror ikke det blir så mye glede fra jobb sin side.. Samtidig så skal det bli godt å få sagt det, da vet jeg de kan planlegge høsten anerledes og alt det der praktiske der.. :p

Bare tenker på om jeg skal si det nå snart (bare til sjefene), eller vente til uti mai, når vi har passert uke 12. :)

Dine kollegaer og sjef må jo glede seg over en så god nyhet :-)

Men skjønner du gruer deg. Det gjorde jeg også, og men fikk bare gode tilbakemeldinger :-)

Know The feeling... Jeg begynner i ny jobb i juni... Den er litt kjip den følelsen altså. Selvom jeg gleder meg til ny jobb.

gled deg over nyheten, bær den med stolthet! :D Om det var planlagt eller ei har egentlig ingen noenting med, selv om mange føler at det er "riktig" å stille spørsmålet. Det er egentlig et veldig lite greit spørsmål å stille spør du meg o_O