«Kva er det eg har begitt meg ut på?»

LitaOgGod

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
... ja slik tenkte eg i dag.
Var barnevakt for den 6mnd gamle kiddn te bestevenninna mi i dag, og syns det gjekk tåleg bra... heilt til eg innser etter ein halvtimes gåing at: eg har glømt smokk (som e EINASTE som roar ho når ho skrike av trøtte) og stelleveske (for eit lite bedrittent uhell). :smiley-ashamed008:gen014
Kossen i ALLE DAGA skal eg klar å pass på mine små? Håpar det går seg til :nailbiting:
Så korleis mamma trur du at du blir?
Hilsen frøken major-distre:greet015
 
Det er noe helt annet med dine egne [emoji12] da lever du oppi det hele tiden og det er du som har satt rutinene. Så der skjer alt automatisk. Og det er lov å gjøre feil som mamma også [emoji4]
 
Det er noe helt annet med dine egne [emoji12] da lever du oppi det hele tiden og det er du som har satt rutinene. Så der skjer alt automatisk. Og det er lov å gjøre feil som mamma også [emoji4]
Berolegande ☺️ Blir iallefall nytt for meg detta ☺️ Har gleda meg SÅ lenge til å oppleve detta, og når det kanskje då blir ein realitet, så kjenne eg berre «åjåjåj kossen ska du fikse detta da frøken?» :laughing025
Men vegen blir nok te mens vi går tenkje eg . E glad vi e ferske i gamet både eg og mannjen ☺️
 
Berolegande [emoji5]️ Blir iallefall nytt for meg detta [emoji5]️ Har gleda meg SÅ lenge til å oppleve detta, og når det kanskje då blir ein realitet, så kjenne eg berre «åjåjåj kossen ska du fikse detta da frøken?» :laughing025
Men vegen blir nok te mens vi går tenkje eg . E glad vi e ferske i gamet både eg og mannjen [emoji5]️
Det er helt normalt tanker [emoji4] dette er min nr 3 og får litt panikk selv inni mellom pga hun minste vil være 23 mnd når denne kommer [emoji23] og hun er en liten utfordring allerede nå [emoji12] men alt ordner seg [emoji4]
 
Jobbet 8.5år i barnehage, ca halvparten av dem med de yngste barna.
Passet faktisk første babyen da jeg var 12år :wacky:

Tror dette skal gå rimelig greit altså :p
 
Om det er noen trøst så tenker jeg slik ennå i uke 24, tross nesten tre års prøving og masse mas for å bli gracid. Er nok vanlig, som regel blir det greiere enn man tror ;)
 
Berolegande [emoji5] Blir iallefall nytt for meg detta [emoji5] Har gleda meg SÅ lenge til å oppleve detta, og når det kanskje då blir ein realitet, så kjenne eg berre «åjåjåj kossen ska du fikse detta da frøken?» :laughing025
Men vegen blir nok te mens vi går tenkje eg . E glad vi e ferske i gamet både eg og mannjen [emoji5]

Hehe det samme tenker jeg! Jeg vet ikke en gang hvordan jeg holder en baby ordentlig[emoji23] Har fått et lite tantebarn å øve på nå da[emoji173]️
 
Det er helt normalt tanker [emoji4] dette er min nr 3 og får litt panikk selv inni mellom pga hun minste vil være 23 mnd når denne kommer [emoji23] og hun er en liten utfordring allerede nå [emoji12] men alt ordner seg [emoji4]
Masse lukke til ☺️ You can do this ☺️
 
Jobbet 8.5år i barnehage, ca halvparten av dem med de yngste barna.
Passet faktisk første babyen da jeg var 12år :wacky:

Tror dette skal gå rimelig greit altså :p
Haha, ja har jobba i bhg før eg også (men yngste ungen var 10 mnd), og blei tante jamt og trutt frå eg var 4 år til eg var 22. Så har jo litt kjøt på beina, men no når det plutselig blir snakk om min egen unge. Så kjenne eg panikken brer seg inn i gleden :bored: :wtf: Hehe ☺️
 
Om det er noen trøst så tenker jeg slik ennå i uke 24, tross nesten tre års prøving og masse mas for å bli gracid. Er nok vanlig, som regel blir det greiere enn man tror ;)
Etter så mnge år med prøving så burde ein jo føle seg klar, har jo over tre år med prøving (i detta forholdet) og 5 år med prøving i mitt forige forhold utan resultat, men tanken har aldri strrifa meg før om korleis eg skal klare detta før no:nailbiting:xsmile9
Men eg gleda jo meg sjølvsaagt ☺️☺️ Og eg får sei som pippi: detta har eg aldri gjort før, så det klare eg heilt sikkert ☺️☺️
 
Hehe det samme tenker jeg! Jeg vet ikke en gang hvordan jeg holder en baby ordentlig[emoji23] Har fått et lite tantebarn å øve på nå da[emoji173]️
E så godt å høre at en ikkje er aleine ☺️
Masse lukke te med øvinga :Heartred
 
  • Liker
Reactions: TPL
... ja slik tenkte eg i dag.
Var barnevakt for den 6mnd gamle kiddn te bestevenninna mi i dag, og syns det gjekk tåleg bra... heilt til eg innser etter ein halvtimes gåing at: eg har glømt smokk (som e EINASTE som roar ho når ho skrike av trøtte) og stelleveske (for eit lite bedrittent uhell). :smiley-ashamed008:gen014
Kossen i ALLE DAGA skal eg klar å pass på mine små? Håpar det går seg til :nailbiting:
Så korleis mamma trur du at du blir?
Hilsen frøken major-distre:greet015
Jeg tenkte sånn før jeg ble mamma! Ante lite om hvordan alt skulle gjøres og hadde genrelt lite peiling. Usikker på hvordan en i det hele tatt burde holde en baby. Men fra det øyeblikket jeg fikk henne i armene mine kom en uventet trygghet. Det var litt sånn, jeg er mammaen din og jeg vet det beste for deg-følelse :) Det var selvfølgelig mange ting jeg ikke kunne som jeg måtte lære meg, men du er der fra dag en og lærer barnet og kjenne :) Det heller kommer jo ikke på 1-2-3. Rutinene med små kommer så gradvis, du du blir ekspert på nettopp ditt barn :) Hvert barn er jo forskjellig :)
 
Back
Topp