Håpefull93
Betatt av forumet
Hei sann, bare følte for å dele en litt spesiell opplevelse jeg hadde i dag
Jeg var på ultralydkontroll i dag. Har jevnlige kontroller for å kontrollere vekst, så derfor har jeg da hatt en del ultralyder til nå, og de har vært helt sikre på jente, vi har til og med sett kjønnsleppene selv da babyen skrevet foran oss og viste seg frem
Men hun som gjorde ultralyden i dag sa plutselig: ja, og det er gutt du får ikke sant?! Og vi bare: ehh NEI, jente!!
Og jeg kjente hjertet mitt begynte å dunke så sinnsykt hardt
Da viste hun oss noe som for hun var ganske tydelig en penis. Men ho ble jo litt paff selv da og sa at det ikke var noe sikkert og at det for eksempel kunne være en stor kjønnsleppe for eksempel men at for henne var det en penis. Men, hun så ingen testikler så det er jo ikke godt å si. Så nå vet vi neimen ikke hva vi skal tro her, og så må vi vente i 3 1/2 uke før vi kan få sett nærmere på det på neste ultralyd 
Spennende!! Kjenner jeg blir litt stressa når vi har litt av hvert her som er til jente 
Jeg var på ultralydkontroll i dag. Har jevnlige kontroller for å kontrollere vekst, så derfor har jeg da hatt en del ultralyder til nå, og de har vært helt sikre på jente, vi har til og med sett kjønnsleppene selv da babyen skrevet foran oss og viste seg frem
Men hun som gjorde ultralyden i dag sa plutselig: ja, og det er gutt du får ikke sant?! Og vi bare: ehh NEI, jente!! Og jeg kjente hjertet mitt begynte å dunke så sinnsykt hardt

Har heklet litt i jentefarger her også, og har ordna en god del jenteklær
Hihi