Stardust sin graviddagbok ❤

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Da starter jeg dagbok og :) Jeg skulle egentlig vente til jeg hadde vært på UL, og sett noe levende der inne, men nå ble det startet 5+0 istedenfor!
Jeg kan ikke la frykten for MA ødelegge alt for meg, selv om det skjedde forrige gang. Akkurat nå er jeg gravid, og ønsker å nyte det. Sliter med mye bekymringer rundt det å miste igjen, og oppleve på UL om 2 uker når ejg er 7+0 at det ikke er noe hjerte som banker. Jeg får likevel ikke gjort noe rundt det, så får bare prøve å slappe av :) Lettere sagt enn gjort :hilarious:

Idag er jeg da minst 5+0! :joyful: Irriterer meg litt over at jeg ikke tempet, eller el testet denne gangen. Den eneste gangen jeg ikke gjør det, da blir jeg gravid :hilarious: De siste syklusene har vært på 37 - 36 -33 dager (hadde fast 28 dagers syklus før MA, etter aborten ble det veldig uregelmessig), og denne ble på 27 ca. Jeg var nemlig hos gynekolog syklusdag 14, og da så hun at eggløsning hadde skjedd. Jeg tok derfor en temp dagen etter, som viste fin etter eggløsningstemp for meg. Det stemmer da. Jeg har aldri hatt eggløsning før CD 15 før, så denne gangen har jeg nok hatt EL enten CD 12,13 eller 14!
Så blir spennende på UL (hvis hjerte banker) hvor langt han måler meg til.

Håper med alt jeg har at denne graviditeten går hele veien, og at jeg får en frisk og fin desember baby :Heartpink
 
Så spennende å følge med på [emoji173]️ dette skal gå bra[emoji8]
 
Screenshot_20180406-152020.png

HCG måling 4+4 og 4+6. Nok hcg i hvertfall :p
 
Blir spennende å følge deg! Kjenner meg så igjen i det at det er vanskelig å glede seg over at man er gravid før man vet om det er et hjerte som banker. Gleder meg veldig til første legetime, og håper virkelig vi får høre hjertet [emoji1317][emoji173]️
 
Blir spennende å følge deg! Kjenner meg så igjen i det at det er vanskelig å glede seg over at man er gravid før man vet om det er et hjerte som banker. Gleder meg veldig til første legetime, og håper virkelig vi får høre hjertet [emoji1317][emoji173]️

Krysser fingrene for oss begge ❤️ når skal du til legen?
 
Uke 7 - 6+0

Da har jeg kommet til uke 7, den uken det gikk galt forrige gang. Skal på ultralyd om en uke, da er jeg 7+0. Det føles nesten ut som tortur å vente å se om det er noe levende eller ikke. Klarer ikke bare å tenke positivt, det er nok mye forsvarsmekanismer involvert. Igår merket jeg mindre symptomer og var da helt sikker på at embryoet hadde dødd der og da. Idag igjen er kvalmen tilbake, og det er bra. Heller litt mer symptomer enn litt for lite, selvom jeg hadde symptomer under forrige MA. Det var bare endel dager før ul at jeg sa jeg ikke følte meg gravid lenger.
Skal ta ny hcg måling onsdag, så får svar torsdagen. Da vet jeg nok allerede litt om det har gått til helvete dagen før UL.
Forrige gang gjorde jeg det samme, og lå høyt i hcg hele veien. Men så var hcg noen dager før ul mye lavere, men fortsatt innenfor normalen. Jeg ble jo gravid nesten på første forsøk, så kunne ikke så mye da, så jeg stusset ikke over det så mye. Nå vet jeg mer, og vet hvor sånn ca hcg bør ligge minimum for at det skal være noe levende der.

HCG 4+4 2400
HCG 4+6 5100

Ny hcg 6+5.

Mål:

  • Passert IKM
  • Passert grensa for kjemisk
  • Målt hcg og sett bra dobling
  • Ny hcg to dager før UL som er høy og fin
  • TUL og bankende hjerte 7+0
  • TUL og bankende hjerte 9+0
  • 12 fulgåtte uker ❤️
  • TUL og bankende hjerte 13+3
  • Fortelle familie og venner
  • Ordinær ultralyd
  • Offentliggjøre
  • Komme i mål og føde frisk baby ❤️
 
Back
Topp