BBHUGME nyheter

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Har dere sett nyhetene? Både kommet nytt trekk så den blir til en rundt pute til babyen og en mindre innerpute som endrer gravidputen til ammepute med bruk av samme trekk :)

Jeg har bestilt babytrekket :D

https://shop.bbhugme.no/products/nor-baby-pod

B4B1F482-58C6-40A4-A9FF-7364C21BAFCA.png B583084A-46A4-444E-80F9-099B5CBDCFF6.png

Det har jeg ikke sett. Takk for tips. Skal se an behovet når det nærmer seg termin :happy:

Jeg har ikke behov for gravidpute så da vil jeg heller ha Cozyfix. Synes de som er kombinert gravid/ammepute er dårligere som ammeputer.., hadde Doomoo large sist og var ikke så fornøyd.. alt for my liksom.

Prøvde Cozyfix på sykehus og helsestasjon og likte den veldig godt - denne gangen skal jeg ha den :)

Så for de som uansett ikke trenger gravidpute og venter til termin anbefaler jeg en mer reindyrka ammepute som er litt fastere

Har sett og har lyst på....men venter og ser an behovet. Kanskje funker gravidputa som ammepute, vi får se. Hadde også doomoo sist og den var altfor myk. Ga den bort.

Jeg har ikke behov for gravidpute så da vil jeg heller ha Cozyfix. Synes de som er kombinert gravid/ammepute er dårligere som ammeputer.., hadde Doomoo large sist og var ikke så fornøyd.. alt for my liksom.

Prøvde Cozyfix på sykehus og helsestasjon og likte den veldig godt - denne gangen skal jeg ha den :)

Så for de som uansett ikke trenger gravidpute og venter til termin anbefaler jeg en mer reindyrka ammepute som er litt fastere

Har kjøpt en egen ammepute i mer "normal" form. Men jeg er avhengig av den puten nå i graviditeten. Så derav tanken om å forlenge bruket ved å ha et slags babynest :)

Bbhugme reddet meg under graviditeten. Hadde den også med meg på sykehuset og støttet opp ryggen med den under fødsel, og i senga etter fødsel. Men ammepute har vært lite brukt her, både med nummer en, og med tvillingene. Foretrekker å amme uten pute.
Har min bbhugme enda, selvom ungene er 1,5 år, og jeg strengt tatt ikke trenger den. Men synes den er så digg :p

Back
Topp