Så bekymret....

Høstjente88

Andre møte med forumet
Jeg må bare spørre om det er noen andre som har hatt blødninger? Jeg så litt lyse rosa på papiret for noen dager siden og litt lyst brunt i dag. Føler meg helt om nederst i magen. Jeg er så redd det er en SA[emoji85] jeg tok også en graviditetstest i stad og den var ikke så sterk som jeg hadde håpet på. Er alt håp ute for meg tro? Dette er større påkjenning psykisk enn jeg hadde trodd.. 20180407_190433.jpg

Kun hatt det 2 ganger etter sex. Eneste rådet jeg har er å dra til legen på mandag og ta en blodprøve for å sjekke HCG verdiene også ta en ny etter 2 dager for å sjekke stigning [emoji4]

Er det en RFSU test du har der? Isåfall, den er veldig lite sensitiv. Mine var svake lenge! Hvor mange dpo er du?

Se forskjellen her:

Vedlegg

• 6979E9B0-ED4F-4FB5-BE90-7657F75C8A2F.png
    6979E9B0-ED4F-4FB5-BE90-7657F75C8A2F.png
    804,1 KB · Visninger: 37
Men du, den testen du tok i dag er MYE sterkere enn den forrige ved ikm!!! Jeg ville sett på det som et positivt tegn, synes det ser ut som en fin stigning :)

Men du, den testen du tok i dag er MYE sterkere enn den forrige ved ikm!!! Jeg ville sett på det som et positivt tegn, synes det ser ut som en fin stigning :)
Jeg er 5+5. Men hadde trodd det skulle vært enda sterkere strek i dag[emoji4] velger å leve litt i håpet enda i og med at jeg ikke har hatt noen smerter enda [emoji4] bare redd for at det er xu. Ringte hvertfall i går å bestilte tidlig ul[emoji4]

Back
Topp