Hentesett

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Jeg leter etter hentesett. Sett mye, men jeg finner liksom ikke settet med stor S.

Jeg skal strikke det selv, så jeg foretrekker strikk fremfor hekling f.eks.

Vil dere komme med forslag? Evt. vse meg det hentesettet du hadde eller har valgt ut?
 
Hentesettet fra ministrikk eller så synes jeg at Klompelompe har noen fine[emoji4][emoji108]
 
Strikket dette :) Romper og jakke fra Sandnesgarn i bomull. Dog litt usikker plutselig, ble ikke helt fornøyd..

ADA8F161-59A2-453F-9A4A-D4E6608C013D.jpeg 034B970C-51CB-49BD-8135-ED97B5B8C76F.jpeg
 
Så søt romper! Googler Ministrikk og Klompelompe - har en Klompelompe-bok jeg kan se i også. Helt glemt!
 
Klompelompe har mye fint ja :) Er så personlig dette hva vi liker, men mye fint på pinterest også- dog lite oppskrifter så da må man bruke litt fantasien :)
 
Klompelompe har mye fint ja :) Er så personlig dette hva vi liker, men mye fint på pinterest også- dog lite oppskrifter så da må man bruke litt fantasien :)

Sant nok. Veldig mye fint der ute! Særlig i litt eldre kataloger gjerne, der det ikke alltid er så lett å rent faktisk få tak i oppskriften.

Jeg liker Klompelompe design godt, men det er jo samtidig så i vinden at «alle» har det. Strikker mye av det selv jeg, altså. Hmmm.
 
Må bare skryte av denne romperen fra Sandnes hefte 1714! Tar null tid og er så enkel! ❤️

C04F5076-BFD0-4C5A-AEEE-10B1DCC6910E.jpeg
 
Sant nok. Veldig mye fint der ute! Særlig i litt eldre kataloger gjerne, der det ikke alltid er så lett å rent faktisk få tak i oppskriften.

Jeg liker Klompelompe design godt, men det er jo samtidig så i vinden at «alle» har det. Strikker mye av det selv jeg, altså. Hmmm.


Det er ei ega strikkeside på FB som heter Strikking du kan etterlyse oppskrifter :)
 
jeg er bare nybegynner på strikking, valgte derfor en enkel oppskrift. Jeg har kjøpt oppskrift og garn og skal strikke denne nydelige hentesette.

Bilde er lånt fra Sandnes garn.
 

Vedlegg

  • tema55-1_a_e_2_.jpg
    tema55-1_a_e_2_.jpg
    509,1 KB · Visninger: 18
Back
Topp