Visker et forsiktig hei

xiddigaha

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Har vært litt frem og tilbake om jeg skulle melde meg inn nå eller om jeg skulle vente litt. Men greit å kunne lufte litt tanker og slikt her inne :)

Fikk min første svake strek for en uke siden. De har vært veldig svak og det tok en stund før den digitale ble positiv. Så har det kommet litt blod i noen dager så har egentlig ikke trodd at det skulle gå bra.

Men nå er testene blitt sterkere så da melder jeg meg inn :D

Litt usikker på termin, trodde kanskje den var 14 desember men får fremdeles bare 1-2 på den digitale. Så vet ikke om jeg er så langt på vei.

Her er testene jeg tok i går :)

Håper jeg får bli her inne.
 

Vedlegg

  • IMG_20180403_3.png
    IMG_20180403_3.png
    769,2 KB · Visninger: 57
Gratulerer og velkommen hitt [emoji16][emoji16]
 
Har vært litt frem og tilbake om jeg skulle melde meg inn nå eller om jeg skulle vente litt. Men greit å kunne lufte litt tanker og slikt her inne :)

Fikk min første svake strek for en uke siden. De har vært veldig svak og det tok en stund før den digitale ble positiv. Så har det kommet litt blod i noen dager så har egentlig ikke trodd at det skulle gå bra.

Men nå er testene blitt sterkere så da melder jeg meg inn :D

Litt usikker på termin, trodde kanskje den var 14 desember men får fremdeles bare 1-2 på den digitale. Så vet ikke om jeg er så langt på vei.

Her er testene jeg tok i går :)

Håper jeg får bli her inne.

Gratulerer- krysser fingre og tær for deg [emoji1][emoji1373]
 
Gratulerer og velkommen[emoji322][emoji324]
 
Gratulerer så mye og velkommen [emoji3] har bare fått 1-2 på digital jeg også, tok på søndag da! Så prøver nok igjen snart, termin 14 desember
 
Gratulerer ;)ikkje alle som produserar like mykje hcg. Min digitale viser 2-3, sjølv om eg er over 5 veker på veg.
 
Tusen takk dere ❤ Føler det er så negativt med sein hcg stigning. Satser på at jeg får 2-3 snart. Bare tenker siden jeg har fått positiv test siden forrige onsdag. Så burde den stige snart, ellers har jeg jo testet veldig tidlig :p
 
Tusen takk dere [emoji173] Føler det er så negativt med sein hcg stigning. Satser på at jeg får 2-3 snart. Bare tenker siden jeg har fått positiv test siden forrige onsdag. Så burde den stige snart, ellers har jeg jo testet veldig tidlig :p

Når tok du digitaltest sist? Du hadde vel ikm i går? Da får du vel ikke 2-3 uker før en av disse dagene :) jeg fikk jo først i dag og hadde ikm i går, skal vel egentlig ikke få 2-3 uker før det er 2-3 uker siden unnfangelsen[emoji3] gravid 1-2 uker fikk jeg 9 dpo da :)
 
Hei hei :) Velkommen skal du være og gratulerer så mye :)
 
Når tok du digitaltest sist? Du hadde vel ikm i går? Da får du vel ikke 2-3 uker før en av disse dagene :) jeg fikk jo først i dag og hadde ikm i går, skal vel egentlig ikke få 2-3 uker før det er 2-3 uker siden unnfangelsen[emoji3] gravid 1-2 uker fikk jeg 9 dpo da :)

Tok en digital på mandag som sto ikke gravid på men kan være det var noe gale med den. Tok en digital i dag som sa 1-2. Jeg mener jeg hadde ikm i går.
Jeg hadde positiv el test 17 og 18 mars. Så vet ikke om el kom 19 da.
Har jo fått positiv test siden forrige onsdag. Derfor syns jeg det er så rart at jeg bare fikk 1-2.
 
Om det er noe trøst så er det akkurat slik hos meg og, positiv test siden onsdag men 1-2 på digital i dag
 
Tok en digital på mandag som sto ikke gravid på men kan være det var noe gale med den. Tok en digital i dag som sa 1-2. Jeg mener jeg hadde ikm i går.
Jeg hadde positiv el test 17 og 18 mars. Så vet ikke om el kom 19 da.
Har jo fått positiv test siden forrige onsdag. Derfor syns jeg det er så rart at jeg bare fikk 1-2.

Nesten likt som meg da :) hadde positiv test 17, 18 og den 19 mars, så el den 20[emoji4][emoji1303] fikk positiv graviditetstest fra onsdag 8dpo og digital 9dpo :) det var nok bare litt tidlig for deg å få 2-3 uker i dag[emoji1]
 
Last edited:
Nesten likt som meg da :) hadde positiv test 17, 18 og den 19 mars, så el den 20[emoji4][emoji1303] fikk positiv graviditetstest fra onsdag 8dpo og digital 9dpo :) det var nok bare litt tidlig for deg å få 2-3 uker i dag[emoji1]

Fikk 2-3 i dag, endelig :D men da lurer jeg litt på hvor langt på vei jeg er. Lurer på om det kanskje er 14 eller 15 desember.
 
Fikk 2-3 i dag, endelig :D men da lurer jeg litt på hvor langt på vei jeg er. Lurer på om det kanskje er 14 eller 15 desember.

Wiii[emoji3] jeg har termin 14 desember [emoji3] så kanskje du har 15 evnt? Prøvd terminkalkulatoren ? :)
 
Wiii[emoji3] jeg har termin 14 desember [emoji3] så kanskje du har 15 evnt? Prøvd terminkalkulatoren ? :)

Ja det kan være. Trodde kanskje det var 14 desember men tenker siden den digitale sa 2-3 i går så er jeg kortere på vei.
Terminkalkulatoren sier 14 desember. Men det er fordi jeg trodde jeg hadde el 19 mars så vet ikke om det stemmer :)
 
Back
Topp