Vogntråd [emoji1316]

Ønsket1990

Flørter med forumet
Det er jo tidlig, men jeg syns det er så koselig å prate om og planlegge sånne ting [emoji4] Vet dere hvilken vogn dere vil ha? Erfaringer fra tidligere? [emoji4]
 
Vurderer emmaljunga eller bogaboo som merker i hvertfall :) type vet jeg ikke enda. Vi må dra og se de i virkeligheten
 
Stokke Trailz :Heartred I grey melange. Synes den er så fin, også så bra med den store plassen under og at de sitter så høyt mtp blikkontakt.

Brukte/bruker den til oktober2015 jenta mi, og er så fornøyd! Blir et søskenbrett til henne når den lille kommer. Hun sover ytterst sjeldent på dagen så et søskenbrett vil nok være supert og kanskje også litt stas
 
Har emmaljunga Edge Duo fra hun minste her. Men så må vi invistere i en søsken vogn når vi skal ut alle sammen. Den vi har var helt ny for 1.5 år siden, så tror jeg skal kjøpe søskenvogn brukt [emoji4] mange fine og pent brukte der ute. Søsken vogn er så dyre nye [emoji12]
 
Stokke Trailz :Heartred I grey melange. Synes den er så fin, også så bra med den store plassen under og at de sitter så høyt mtp blikkontakt.

Brukte/bruker den til oktober2015 jenta mi, og er så fornøyd! Blir et søskenbrett til henne når den lille kommer. Hun sover ytterst sjeldent på dagen så et søskenbrett vil nok være supert og kanskje også litt stas

Er ikke bagen til den stor og romslig? Hvordan er den i terreng? [emoji4]
 
Er ikke bagen til den stor og romslig? Hvordan er den i terreng? [emoji4]

Baggen er kjempe stor og romslig og kan brukes leeenge om man vil. Sittedelen er også romslig og passer godt til min jente på 2,5 fremdeles. Virkelig helt super på terreng, med de store gode hjulene er det behagelig å sitte oppi og jeg slipper å slite på stier og grus ect. Ville ikke valgt noen annen vogn:love2 Liker også godt utseende på bugabo, særlig den søskenversjonen!! Men har trillet den og den føltes ikke så stødig ut, samtidig som jeg ikke liker å måtte titte ned under på de når jeg har på «taket» (haha skjønner at det ikke heter taket men dere skjønner.)
 
Minus på Stokke Trailz er at den er ganske stor når den legges sammen da. Understellet klappes sammen og baggen/setet tas av og legges som det er:) Men så har jeg ikke så mye å sammenligne med annet enn ferietriller da
 
Minus på Stokke Trailz er at den er ganske stor når den legges sammen da. Understellet klappes sammen og baggen/setet tas av og legges som det er:) Men så har jeg ikke så mye å sammenligne med annet enn ferietriller da

Okei [emoji4] Men absolutt en fordel at du får babyen nærme. Vet du om bugaboo sine tar stor plass sammenlagt i forhold?
 
Vi har emmaljunga nxt90, er så fornøyd med den[emoji7] tar ganske så liten plass i bil og er en drøm å trille. Har bare brukt den fra jenten vår var litt over 1 år, da vi kjøpte den da. Så gleder meg til å prøve ut babydelen[emoji3]
 
Har snust litt på Emmaljunga Super Viking, men ikke satt meg inn i alt enda! Er hvertfall avhengig av en som kan brukes i skog og mark[emoji4]
 
Fikk Stokke Xplory gratis av svogeren så jeg tror jeg går for den for å «spare de pengene»[emoji28] Skulle helst hatt den i en annen farge, men det er bare bagateller. [emoji85][emoji85]
 
Vi har emmaljunga nxt90, er så fornøyd med den[emoji7] tar ganske så liten plass i bil og er en drøm å trille. Har bare brukt den fra jenten vår var litt over 1 år, da vi kjøpte den da. Så gleder meg til å prøve ut babydelen[emoji3]

Vi har sett på den [emoji7] Funker den fint i terreng? [emoji4]
 
Kjøpte emmaljunga mondial deluxe til datteren min i fjord (hu er 11 mnd) vi er så fornøyde med vognen så den skal spares til nestemann. Har også en «billigere» reisevogn, men siden hun kun er 1.8 år når hun blir storesøster ser vi oss nødt til å gå til innkjøp av søskenvogn etterhvert. Men her er jeg helt blank på hva som er bra, og ønsker gjerne til en grei pris. Må nok lete litt rundt når tiden kommer :angelic:
 
Måtte snike innom en butikk før i dag og titte litt og foreløpig favoritt er Emmaljunga Mondial :) Tror det må bli den
 
Kjøpte mondial duo til storesøster i 2014 og angrer i grunn på det kjøpet. Eneste plusset er den gode størrelsen på bagen, men begge mine barn måtte over i sportsdelen fra 7 mnd pga de måtte ha belte og den er fæl og klumpete syns jeg. Gode hjul (luft) men et drog å kjøre på, upraktisk på reise pga tar stor plass (og vi har stor bil!)

Brukte nesten bare maclaren trillen til lillebror. Fra ca 3-4 mnd. Brukte kun emmaljungaen til sovevogn inne og til et par trilleturer ute, senere som sovevogn i bhg.
 
Back
Topp