har gjennom hele påsken hatt mye kynnere. De kommer egentlig hele tiden, både i hvile og aktivitet. Men de er ikke smertefulle så er ikke rier.
Flere med mye kynnere nå? Er uke 35+1 idag.
Flere med mye kynnere nå? Er uke 35+1 idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det første barnet? Kjenner du at magen strammer seg av og til? Har hørt at noen ikke kjenner dem. Det gjør jo ikke noe, da slipper du unna foreløpig [emoji6]Tror jeg aldri har hatt kynnere... 36+1 Eller kanskje jeg bare ikke kjenner de?

Er det første barnet? Kjenner du at magen strammer seg av og til? Har hørt at noen ikke kjenner dem. Det gjør jo ikke noe, da slipper du unna foreløpig [emoji6]
Har de siste dagene hatt mye kynnere og nedpress sammen med kynnerne. Har av og til vært så jeg har tenkt at nå går vannet om ikke kynneren gav seg. Kommet både i ro og i aktivitet. Ikke smertefulle, kun godt merkbare. Uke 36+1 idag.
Hatt mye vonde kynnere siden uke 24. Ikke like vondt hver dag, men kjenner det godt. Når det er ekte rier regner jeg med å kunne gange vondtene jeg har nå med 10[emoji1]
Slitsomt å gå slik. Blir bare verre for hver dag. Nå kan jeg omtrent ikke bevege meg uten å måtte Legge meg ned pga smerter i magen . La sammen klær i 10 minutter igår.. måtte legge meg ned en time etterpå.. veldig kjedelig å gå slik:/ føler at gubben må ta seg av alt om dagen for jeg ikke klarer selv, blæh
Jeg er ikke så langt på vei 33+0, men har hatt mye kynnere hele tiden de siste ukene, selv om jeg slapper av (og jeg har slappet av mye i påsken), så har jeg fått kynnere alikevell. Kan ligge å slappe av og få det. Kynnere har jeg hele tiden av og på(uten smerter). Men fikk for første gang modningsrier for en uke siden og en gang i påsken(så føden ba meg holde meg så i ro som mulig) men hadde holdt meg helt i ro hele dagen når jeg fikk de så vet ikke helt hva det kommer av.
Hvordan merket de st det var modningsrier istedet for kynnere? Tok du Ctg? Og må du slappe av frem til fødsel???
Samme her. Men har en sønn på 14mnd så dagene går i ett.. Hehe..
sist gang når riene startet kjente jeg mer menssmerter og smerter i ryggen.. så gikk jo slimproppen dagen før fødsel. Ikke sett noe til den enda.. og greit er det da det fortsatt er flere uker igjen.. fødte til termin sist.
Jeg visste ikke hva det var når jeg fikk det første gang. Men var et smerte helvete, og lå på badegulvet og pustet meg igjennom de. Så kynnere var totalt noe annet. De varte et til tre minutter pr gang og holdt på en stund av og på, fikk de første gangen mange ganger på tre runder, en på kvelden, en på natten og en neste dag, så da ringte jeg føden og de tok og sjekket osv. Men vet ikke hva de gjorde annet enn at når alt var ferdig fortalte de at det var modningsrier og hvis jeg ikke tok det totalt med ro så kunne jeg føde tidlig. Fikk beskjed om at hvis jeg fikk de over mer enn et døgn og at de gjentok seg ofte og komme tilbake. Men fikk de kun mildt en gang i påsken uten at jeg har anstrengt meg. Så vet ikke hvorfor de kommer, men ja kjente stoooor forskjell fra de og kynnere. Smerten var noe helt annet. Kynnere har jeg ofte og er bare merkbart. Så jeg prøver å ta det helt med ro, men ikke lett når man bor alene og må gjøre litt innimellom[emoji85][emoji12]. Men føden sa også at hvis jeg ikke fikk det noe særlig mer så var det bare kroppen som øvet seg tidlig. Trengte ikke å bety fødsel, og hvertfall ikke med førstegangs. Kroppen trengte litt mer tid enn annen og tredje gangs til å finne ut av ting sa hun. Hva vet jeg?[emoji12][emoji23] Men har følelsen av at jeg kommer til å gå over, vi får se[emoji6]. Har du mye modningsrier og/eller kynnere?