Skravletråd Mars

Jeg synes ikke det. Men mannen funderer på muligens tre år?
Dagens maskiner er dessverre ikke laget for å vare mer enn 3 år i de aller fleste tilfeller.
Er ikke det jobb PC?
I så fall snakk med IT på jobben
Dersom det er mer enn 1 år siden den er reinstallert, prøv det først, dersom det ikke hjelper sjekk om maskinen har en gyldig serviceavtale og om den har det prøv å få den fikset. Hjelper ikke det, få ny.
Uansett, ta backup av filene dine først
 
Det kan du si.

Det et faktisk 1/4 av året .vi tar til på andre kvartal!
Sykt. Jeg har allerede vært 4 mnd i permisjon. Trodde den tiden skulle gå sakte(!)
Går mot lysere tider da, det er deilig!
 
Dagens maskiner er dessverre ikke laget for å vare mer enn 3 år i de aller fleste tilfeller.
Er ikke det jobb PC?
I så fall snakk med IT på jobben
Dersom det er mer enn 1 år siden den er reinstallert, prøv det først, dersom det ikke hjelper sjekk om maskinen har en gyldig serviceavtale og om den har det prøv å få den fikset. Hjelper ikke det, få ny.
Uansett, ta backup av filene dine først
Ikke jobbpc nei .den fikk jeg ny nå i høst.

Dette er min private. Reinstalleret er den nok ikke, men backup er en plan ja.

Usikker på enkleste måte.
 
Slik å forstå, jeg har bare 1 maskin (sånn i praksis), jobb PC'n, men bruker den også til private ting
Jobb PC bruker jeg i hovedsak bare til jobb. Det er ikke der jeg har bildene mine lagret f.eks

Men jeg ser at det jeg har av bilder på denne. Tilbake til 2009, det har jeg i hovedsak på mobilen også (et ganske fullt minnekort ja...) ikke alt da, men ganske mye i alle fall.
 
Back
Topp