Livredd!!

Skal tilbake 6.4:) men hun sa det så normalt ut for å være i uke 5. Hun kunne se plommesekk(svart runding) og anlegg(hvit mindre runding) inni der.
Håper å se hjerteaktivitet om 1,5 uke[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Det er jo kjempegode nyheter[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] Håper du nå kan senke skuldrene litt, slappe av og nyte graviditeten[emoji173] [emoji8] [emoji119] [emoji173]

Kjempe god nyhet for deg også søte deg❤️ Håper vi begge kan se hjerte banker så vi kan slappe litt av og nyte svangerskapet❤️❤️❤️

Jeg er redd ennå. Da vi ikke så plommesekken, så kan ikke exu utelukkes. Og må gå enda en uke i uvisshet... Og HCG`en vet jeg ikke helt med. Gynekologen sa det var en fin stigning, men føler den er lav, selv! Sikker på du får sett hjertet banke neste uke, søte du<3<3<3

Jeg er redd ennå. Da vi ikke så plommesekken, så kan ikke exu utelukkes. Og må gå enda en uke i uvisshet... Og HCG`en vet jeg ikke helt med. Gynekologen sa det var en fin stigning, men føler den er lav, selv! Sikker på du får sett hjertet banke neste uke, søte du<3<3<3

Har du bilder av TUL din? Hva så de der?
Syns også du hadde veldig fin stigning og tror fortsatt dette kommer til å gå veldig bra jeg❤️ Sikker på at du også får sett hjertet banke neste ul❤️❤️❤️

Har du bilder av TUL din? Hva så de der?
Syns også du hadde veldig fin stigning og tror fortsatt dette kommer til å gå veldig bra jeg[emoji173]️ Sikker på at du også får sett hjertet banke neste ul[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Hun så kun fostersekken(gestasjonssekken) på litt over 6 mm. Jeg håper,men redd for å få beskjed om at det er exu likevel. En hel uke til ny UL[emoji32] her er det vi så. Hvor stor var din fostersekk?[emoji8] Har henvisning, så nesten så jeg vurderer å dra til Ahus. 20180326_100027.jpg

Hun så kun fostersekken(gestasjonssekken) på litt over 6 mm. Jeg håper,men redd for å få beskjed om at det er exu likevel. En hel uke til ny UL[emoji32] her er det vi så. Hvor stor var din fostersekk?[emoji8] Har henvisning, så nesten så jeg vurderer å dra til Ahus. Vis vedlegget 250552

Er fostersekk det samme som fosterannlegg?
Jeg spurte ikke om mål på det men plommesekken tilsvarte ca 5-6 uker sa hun. Blir helt rar av alle ordene de bruker.

Inne den svarte som du har var det en runding til som hun målte. Var det kanskje plommesekken?

Er fostersekk det samme som fosterannlegg?
Jeg spurte ikke om mål på det men plommesekken tilsvarte ca 5-6 uker sa hun. Blir helt rar av alle ordene de bruker.

Inne den svarte som du har var det en runding til som hun målte. Var det kanskje plommesekken?
Plommesekken er den hvite lille rundingen inne i den svarte fostersekken[emoji4] Fostersnnlegg? Er ikke det embryo? Aner ikke helt altså Jeg fikk til svar at min tilsvarte tidlig uke 5!

Plommesekken er den hvite lille rundingen inne i den svarte fostersekken[emoji4] Fostersnnlegg? Er ikke det embryo? Aner ikke helt altså Jeg fikk til svar at min tilsvarte tidlig uke 5!

Haha jaja godt vi ikke jobber innenfor feltet :hilarious:
da skjønner jeg,det var fostersekk og plommesekk de så. Plommesekk tilsvarte mellom 5-6 uker:joyful:

Blir helt rar etter en sånn time:confused:

Hvis gyn mente din tilsvarte tidlig uke 5 så stemmer det jo veldig da du var 5+2:happy:
Jeg er sikker på at det er helt perfekt hos deg søte deg❤️❤️❤️

Haha jaja godt vi ikke jobber innenfor feltet :hilarious:
da skjønner jeg,det var fostersekk og plommesekk de så. Plommesekk tilsvarte mellom 5-6 uker:joyful:

Blir helt rar etter en sånn time:confused:

Hvis gyn mente din tilsvarte tidlig uke 5 så stemmer det jo veldig da du var 5+2:happy:
Jeg er sikker på at det er helt perfekt hos deg søte deg[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Ja, går litt i surr med alle de forskjellige ordene for alt[emoji85] [emoji54] Som regel kommer ikke plommesekken til syne før 5,5 uke. Så håper det er tilfellet hos meg[emoji119] [emoji173] heldigvis føler jeg meg mer rolig nå ikveld[emoji4] Satser på at vi begge får høre hjertelyden neste uke[emoji177][emoji173][emoji175][emoji178]

Ja, går litt i surr med alle de forskjellige ordene for alt[emoji85] [emoji54] Som regel kommer ikke plommesekken til syne før 5,5 uke. Så håper det er tilfellet hos meg[emoji119] [emoji173] heldigvis føler jeg meg mer rolig nå ikveld[emoji4] Satser på at vi begge får høre hjertelyden neste uke[emoji177][emoji173][emoji175][emoji178]

Det er jeg sikker på at det er tilfellet hos deg❤️❤️❤️ Vi begge må bli værende her på november termin❤️❤️Følger hverandre og kanskje til og med få samme termin bebiser❤️❤️❤️

Det er jeg sikker på at det er tilfellet hos deg[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Vi begge må bli værende her på november termin[emoji173]️[emoji173]️Følger hverandre og kanskje til og med få samme termin bebiser[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Hadde vært veldig moro å fått på samme dag[emoji173] [emoji119] Men jeg skal nok ha planlagt KS som sist. Skal søke om det på den første svangerskaps kontrollen hos legen. Da blir termin ca 10 dager før termindato. Tenker 17 eller 18 nov. Men seff skal vi følge hvetandre- Dette skal gå bra for oss alle[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji8] [emoji8] [emoji8] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji7]

Det er jeg sikker på at det er tilfellet hos deg[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Vi begge må bli værende her på november termin[emoji173]️[emoji173]️Følger hverandre og kanskje til og med få samme termin bebiser[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Hadde vært veldig moro å fått på samme dag[emoji173] [emoji119] Men jeg skal nok ha planlagt KS som sist. Skal søke om det på den første svangerskaps kontrollen hos legen. Da blir termin ca 10 dager før termindato. Tenker 17 eller 18 nov. Men seff skal vi følge hvetandre- Dette skal gå bra for oss alle[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji8] [emoji8] [emoji8] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji7]

Back
Topp