Hvilket nettbrett?

Lillebolle02

Betatt av forumet
Hvilken en har dere til barna? Har en ganske sliten iPad som lyden har sluttet å fungere på å, burde jeg vurdere et annet merke? :)

Vi har hatt noen nettbrett opp gjennom årene,har ikke vært fornøyd med ett eneste ett av dem. Jeg vil anbefale det å holde deg til iPad :)

Har Ipad som har vart i snart 6 år nå, enda den har sikkert vært i gulvet 1000 ganger, bokstavelig talt.

Har samsung galaxy tab 4 begge ungene. Veldig fornøyde de begge. Og vi voksne med de. Hatt de ei god stund nå :)

De to eldste har hvert sitt lenovo som de fikk til jul.
Mannen har en zenpad som har sett sine bedre dager, yngste låner tidvis denne.

Her i huset er vi altså ikke i-dings-folk da, så vi har Android telefoner også.

Vi hadde en ipad før, og helt ærlig så merker ikke jeg forskjellen på dem. Men så bruker jeg dem heller ikke da.

Eneste jeg anser som ubrukelig er en kurio vi kjøpte til eldste da han var liten. Det var rett og slett helt ubrukelig

Hvilken en har dere til barna? Har en ganske sliten iPad som lyden har sluttet å fungere på å, burde jeg vurdere et annet merke? :)

Vi har huawei t3 mediapad til frøkna. Ikke så dyr og vært bare fornøyd til nå. Strømmen holder seg kjempegodt til spilling :)

Kjøper ikke nettbrett til barna:bored:

Her har de 2 eldste hvert sitt Lenovo nettbrett som vi er veldig fornøyde med

iPad ville jeg gått for ;)
Guttungen har brukt min gamle som er/var rundt 6 år, frem til jul, da fikk han en ny, også iPad.
Men vi har alle kun Apple produkter, så for oss en selvfølge ;)

Back
Topp