Full panikkmodus her nå

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
jeg er så jævlig dum.
Jeg hadde en test igjen liggende og måtte Såklart bruke den nå. Tenkte hvorfor ikke,se hvor sterk streken blir.
Så ble den mye svakere enn jeg regnet med,og mye svakere enn de forrige jeg har tatt.
Hva faen ?!
Ringte rett til legen å ba om å få komme til legen før påske. De skulle ringe meg opp igjen,legen min var ikke inne akkurat nå.
Fy f.
Jeg er så dum!!!

jeg er så jævlig dum.
Jeg hadde en test igjen liggende og måtte Såklart bruke den nå. Tenkte hvorfor ikke,se hvor sterk streken blir.
Så ble den mye svakere enn jeg regnet med,og mye svakere enn de forrige jeg har tatt.
Hva faen ?!
Ringte rett til legen å ba om å få komme til legen før påske. De skulle ringe meg opp igjen,legen min var ikke inne akkurat nå.
Fy f.
Jeg er så dum!!!
Kan være fargeforskjeller i testene også! Men skjønner frustrasjonen! Hadde hatt panikk selv... men man skal ikke sammenligne heller (kan ikke tro jeg sier dette fordi jeg gjør det selv haha!!). Alt er sikkert fint! Oppdater om du får kommet til lege<3

Trenger ikke å bety noe da tester ikke skal sammenlignes med hverandre. Men forstår at du blir bekymret. Greit å få time hos legen å få sjekket så du kan puste ut igjen. [emoji173]️

jeg er så jævlig dum.
Hva faen ?!
Fy f.
Jeg er så dum!!!
Du er såpass langt på vei att testene klarer ikke håndtere mengden hcg:) da blir det misvisende resultat. Dette går fint kjære deg:Heartred

Du er såpass langt på vei att testene klarer ikke håndtere mengden hcg:) da blir det misvisende resultat. Dette går fint kjære deg[emoji813]red
Skulke akkurat til å skrive det samme[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173]

Jeg vet man ikke skal sammenligne men tidligere ble streken like sterk som kontrollstreken på 3 av de og denne ble mye svakere.... jeg klarer ikke ta det som en tilfeldighet :sorry:

Tror du det er det ???
Så absolutt :Heartred gjorde denne "feilen" selv sist svangerskap. Hadde blødninger å domme meg tok ny test.. den var ikke gledelig for å si det sånn :knegg: men inne i livmora låg det en liten Bamsemums uka etter :)

Så absolutt :Heartred gjorde denne "feilen" selv sist svangerskap. Hadde blødninger å domme meg tok ny test.. den var ikke gledelig for å si det sånn :knegg: men inne i livmora låg det en liten Bamsemums uka etter :)
Jeg er helt kake nå... herregud, hvorfor gjør jeg så dumme ting.... jaja. Enten får jeg komme til eller så må jeg vente. Dette du sier nå roer meg vertfall litt!!

Jeg er helt kake nå... herregud, hvorfor gjør jeg så dumme ting.... jaja. Enten får jeg komme til eller så må jeg vente. Dette du sier nå roer meg vertfall litt!![/QUOTE
jeg skjønner redselen, men håper du klarer å senke skuldrene:)
Det er ett slag i trynet, men det går nok helt sikkert bare godt med spirelille:)

Jeg er helt kake nå... herregud, hvorfor gjør jeg så dumme ting.... jaja. Enten får jeg komme til eller så må jeg vente. Dette du sier nå roer meg vertfall litt!!
Prøver pånytt;)

Jeg skjønner redselen, men håper du klarer å senke skuldrene:)
Det er et slag i trynet,men det går nok helt sikkert bare godt med spirelille:)

Legen min mente det var for tidlig å se noe på UL nå... skjønner ikke det siden så mange av dere har fått sett noe...
men jeg får bare vente da... :(

Legen min mente det var for tidlig å se noe på UL nå... skjønner ikke det siden så mange av dere har fått sett noe...
men jeg får bare vente da... :(
Du er jo lengre på vei enn meg? Nærmer du deg ikke 7? Skal gå ann å se NOE da.... skal til tul imorgen, da er jeg 6+4..

Du er jo lengre på vei enn meg? Nærmer du deg ikke 7? Skal gå ann å se NOE da.... skal til tul imorgen, da er jeg 6+4..
Jo jeg er 7 uker imorgen... så jeg skjønner ikke helt hva han mener med at det er for tidlig....

Prøv å bland ut 50/50 urin og vann:) er nok for hcg er så høyt at det blir mívisende.
Jeg håper det bare er det.. jeg har ikke flere tester igjen,takk gud.. det var den siste, jeg ville bare ta den for moro skyld... In my face liksom..
Jeg håper det er for høyt hcg som dere sier... !
Jeg får roe meg ned med det,ellrs blir det en utrolig lang uke...:(

Sjekk ut "the hook effect" mulig du har så høyt hcg nivå? Forstår redselen, går fint med den lille spiren tenker jeg[emoji173]️

Sjekk ut "the hook effect" mulig du har så høyt hcg nivå? Forstår redselen, går fint med den lille spiren tenker jeg[emoji173]️
Ok,skal google det :) tusen takk! Jeg håper det bare er det.. jeg fikk jo 3+ på digital for lenge siden, 5+1 tror jeg så det kan jo være det har gått ganske mye opp.... noe jeg håper er saken her.. huff...

Back
Topp