Digital g-test.

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Dere som har tatt det. Når fikk dere 2-3? Sist jeg var gravid, så fikk jeg 1-2 flere dager etter IKM, men denne gangen fikk jeg 2-3 på IKM dagen. Skal ha tidlig UL i uke 8. Så er veldig spent [emoji4]
 
Dere som har tatt det. Når fikk dere 2-3? Sist jeg var gravid, så fikk jeg 1-2 flere dager etter IKM, men denne gangen fikk jeg 2-3 på IKM dagen. Skal ha tidlig UL i uke 8. Så er veldig spent [emoji4]

Kanskje det er tvillinger?!!:cool01:cool01 Jeg fikk 2-3 i dag på 4+1. Du er sikker på at du har regnet riktig i syklusen din?:)
 
Kanskje det er tvillinger?!!:cool01:cool01 Jeg fikk 2-3 i dag på 4+1. Du er sikker på at du har regnet riktig i syklusen din?:)
Ja har regnet riktig [emoji4] eneste er at kanskje EL kom litt tidligere denne syklusen [emoji4] spent på hva som viser seg på UL i april [emoji4]
 
Dersom el har vært tidligere har du antakelig mer HCG i urinen enn om den kom flere dager senere..[emoji848] Blir spennende med tidlig ul da
 
Dersom el har vært tidligere har du antakelig mer HCG i urinen enn om den kom flere dager senere..[emoji848] Blir spennende med tidlig ul da
Første gang kom EL da den skulle. Men tror muligens den kom 2 dager før denne gangen. Og vi produserer jo HCG forskjellig fra svangerskap til svangerskap [emoji4] ja jeg er veldig spent på UL! Mulig jeg havner i slutten av november ang termin. Men holder meg her enn så lenge [emoji4] kan jo vippe uansett [emoji4]
 
Dere som har tatt det. Når fikk dere 2-3? Sist jeg var gravid, så fikk jeg 1-2 flere dager etter IKM, men denne gangen fikk jeg 2-3 på IKM dagen. Skal ha tidlig UL i uke 8. Så er veldig spent [emoji4]

Jeg fikk 1-2 på digital 10 DPO, og 2-3 i går 14 DPO (4+1), IKM i dag :) Jeg ringte legen i går for å bestille første svangerskapskontroll, så jeg skal dit 23.april, da er jeg 8+1 :)
 
Veldig tidlig med 2-3 bare 3+6 ja. Jeg fikk 2-3 på lørdag kveld, 4+1.
 
Back
Topp