Snart slutt på permisjonen

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Om 2 mnd skal jeg tilbake i jobb. Jeg ser fram til å komme meg ut av huset og være sammen med voksne mennesker, men jeg er så bekymra for hvordan jeg skal klare å fungere med så lite søvn:sorry: Jeg har ikke overskudd til noe annet enn å ta meg av lillebror og jeg er avhengig av at pappaen avlaster meg så mye som mulig når han er ferdig på jobb. Jeg har gått i månedsvis med oppstykka søvn og sovet ca 3 timer til sammen. Jeg føler meg ødelagt hver dag.

Sånn var det for meg også i forrige perm, helt kokt og utmagra på søvn. Fikk heldigvis triksa meg til litt ekstra kveldsvakter i starten. Men med bare pappa hjemme, som muligens er enda strengere enn meg på rutiner, så tok det ikke lange tiden før søvnen ble bedre... vet ikke hvorfor, men kanskje det går seg til når du starter på jobb igjen?

Det er tøft med lite søvn.. Men kanskje pappa kan ta noen netter før du beg. å jobbe igjen, så du kan få litt mer søvn? :)

Sånn var det for meg også i forrige perm, helt kokt og utmagra på søvn. Fikk heldigvis triksa meg til litt ekstra kveldsvakter i starten. Men med bare pappa hjemme, som muligens er enda strengere enn meg på rutiner, så tok det ikke lange tiden før søvnen ble bedre... vet ikke hvorfor, men kanskje det går seg til når du starter på jobb igjen?
Håper på det:) Pappaen skal jo ta over «nattskiftet» når han skal i perm, men jeg våkner av alle lyder og klarer ikke å sovne igjen så lett. Ikke har vi flere soverom heller, så ikke så lett å komme seg unna.

Håper på det:) Pappaen skal jo ta over «nattskiftet» når han skal i perm, men jeg våkner av alle lyder og klarer ikke å sovne igjen så lett. Ikke har vi flere soverom heller, så ikke så lett å komme seg unna.
Ørepropper! Jeg gjentar det til det kjedsommelige, men da jeg fant ørepropper som passet perfekt til ørene mine er det utrolig hvor mye mer av både lyd og bevegelse jeg tåler før jeg våkner[emoji4]

Åh jeg får helt vondt i magen hver gang jeg ser denne overskriften. Er IKKE klar for at permisjonen skal ta slutt[emoji30]

Sist begynte eg å jobbe då han var akkurat 8 mnd - var heilt ute å kjøre av mangel på søvn! 3 dager før eg skulle begynne så tok vi nattavvenning på melk - og det virka! Eg fekk sove om natta igjen - og var så irritert over at vi ikkje hadde gjort det før!

Åh jeg får helt vondt i magen hver gang jeg ser denne overskriften. Er IKKE klar for at permisjonen skal ta slutt[emoji30]

Eg tar to mnd ulønna og så rett over i ferie - hadde vore kvalm sjølv hvis ikkje! Sist var eg kjempeklar til å starte igjen etter 8 mnd (då var det bare 6 vk med jobb før 6 vk ferie[emoji106]). Denne gangen er eg glad for å få vere heime til august - så travelt med to små og nesten ikkje søvn om natta!

Jeg er overhode ikke klar for å dra tilbake på jobb :inpain:
Jeg har tatt over permisjonen til far, og selv om jeg selvfølgelig ikke er glad for at situasjonen er slik at jeg ble nødt til det, så er jeg takknemlig for å få litt mer tid på meg.
Har også lagt av penger til å ta en måned eller to ulønnet. Har jo også ferie. Så om det virkelig blir tøft så skal jeg tyne det i det lengste :hilarious:
Dette blir nok vårt eneste barn, og jeg får ikke denne tiden igjen, så har ikke noe dårlig samvittighet for det :p

Har også lyst på en ny jobb til jeg skal tilbake, så godt med litt tid til å finne noe jeg kan tenke meg.

Sist begynte eg å jobbe då han var akkurat 8 mnd - var heilt ute å kjøre av mangel på søvn! 3 dager før eg skulle begynne så tok vi nattavvenning på melk - og det virka! Eg fekk sove om natta igjen - og var så irritert over at vi ikkje hadde gjort det før!
Han får ikke mat på natta lenger, men våkner opptil flere ganger likevel:(

Eg tar to mnd ulønna og så rett over i ferie - hadde vore kvalm sjølv hvis ikkje! Sist var eg kjempeklar til å starte igjen etter 8 mnd (då var det bare 6 vk med jobb før 6 vk ferie[emoji106]). Denne gangen er eg glad for å få vere heime til august - så travelt med to små og nesten ikkje søvn om natta!

Begynner heldigvis ikke før 25 juni, tar ut ferie rett etter permisjon og lille er da snart 10mnd. Men likevel. For tidelig. Skulle gjerne vært hjemme til august

Back
Topp