Mistanke om exu..

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Grunnet refertilisering og egen mistanke om graviditet utenfor livmoren bestilte jeg time til TUL idag hos gynekologen min på Volvat, da jeg er 4+3. Mageføelelsen min har hele veien siden positivt test vært at noe føles feil.. ikke klart å glede meg helt over graviditeten.. Blir høyst sannsynlig som jeg fryktet- en graviditet utenfor livmoren. Gynekologen fant ingen plommesekk, men et væskefylt hulrom i livmoren[emoji26] Har tatt blodprøve for å måle hcg og skal til legen på torsdag å gjøre det samme. Får svaresultatene på fredag. Og blir ny UL på mandag. Han ville ikke sette igang noen tiltak før det. Da skal vi kunne se embryo og hjerteslag. Han lette og lette for å se om han kunne se noe på eggstokker eller eggleder, men fant ingenting unormalt...

Jeg følger meg litt nummen og veldig, veldig lei meg. Denne spiren var så sårt ønsket og gått gjennom mye for å kunne bli gravid igjen[emoji22][emoji24][emoji22]

Elstedatteren min på 10 år er hjemme og er syk idag, så får lissom ikke sluppet løs følelsene mine her hjemme nå heller. Da vi ikke har fortalt vi er gravide ennå.

Er det noen her som har opplevd dette før og vil dele sin historie med meg? Ble forklart at kroppen i det fleste tilfeller ordner opp selv, men om det ikke skjer, så blir det fjerning av eggleder.. der den lille i 99% av tilfellene sitter ved en Exu.
20180320_124822.jpg
20180320_125312.jpg

:arghh::arghh: ingen erfaringer ,med ble trist av å lese dette . Håper virkelig det bare er fortidlig til å se noe.. jeg krysser alt jeg har for at både hjerte å fosterannlegg vises ved neste ul:Heartred

Jeg har dessverre heller ingen erfaring. Men sender deg mange gode tanker:Heartred Må være utrolig vanskelig å ha ei syk frøken hjemme nå og. Stor klem

Ånei, så trist :( Nå ble jeg virkelig oppriktig lei meg her, det var jo ikke slik det skulle gå......:sorry: Ventet på postiv oppdatering her jeg. Jeg har dessverre selv erfaring med noe av det samme. Vi ble gavide veldig uplanlagte i oktober i fjor, da hadde jeg hatt spiral i 4,5 år og den hadde funket flott helt fram til da. Fikk tidlig ul rundt uke 6, og der klarte ikke legen å finne noe i livmora, vi satt der helt i sjokk. Det hun kunne konkludere med var da exu, og også hun så et væskefylt område utenfor livmora.Ble mye fram og tilbake, ble forberedt på innleggelse tvert med kikhullsoperasjon enten samme dag eller neste siden jeg hadde gått så lenge med dette. Men etter en blodprøve fant de ut av hcg'n var sunket masse og man regnet da med at kroppen ordnet ut selv. Var til blodprøvetaking en uke etter og da var den på 17, så da var det "greit". Det hele var helt surrealistisk og føltes ut som det aldri hadde skjedd. Blødde ikke eller noe da jeg fikk beskjed om at kroppen sugde til seg blodet og ordnet ut på den måten.....Veldig stor sjans for exu også på spiral. Veldig lei meg på dine vegne og sender deg en stor trøsteklem:hug003:(

:arghh::arghh: ingen erfaringer ,med ble trist av å lese dette . Håper virkelig det bare er fortidlig til å se noe.. jeg krysser alt jeg har for at både hjerte å fosterannlegg vises ved neste ul[emoji813]red
Takk for gode ord[emoji173] Jeg føler meg bare nummen og får ikke vist så mye følelser nå som jeg har snuppa hjemme. Kommer nok ikveld for fullt når barna er lagt... Tror nok ikke det går bra, siden vi skulle sett en plommesekk. Det var 80% sjans for exu, så er ikke så optimistisk, men var et hulrom i livmoren der den lille skulle vært. Tør ikke håpe for mye, så får jeg heller bli positivt overrasket på mandag om så.

Jeg har dessverre heller ingen erfaring. Men sender deg mange gode tanker[emoji813]red Må være utrolig vanskelig å ha ei syk frøken hjemme nå og. Stor klem
Takk for gode ord[emoji173] Jeg og mannen er sterke sammen og skal nok komme oss gjennom dette, bare litt tøft akkurat nå når vi står midt oppi det. Stakkars. Han ble så overrasket, da han trodde jeg bare innbilte meg ting og virkelig trodde alt var bra med den lille[emoji22] nå må de neste 6 dagene bare gå fort.

Takk for gode ord[emoji173] Jeg og mannen er sterke sammen og skal nok komme oss gjennom dette, bare litt tøft akkurat nå når vi står midt oppi det. Stakkars. Han ble så overrasket, da han trodde jeg bare innbilte meg ting og virkelig trodde alt var bra med den lille[emoji22] nå må de neste 6 dagene bare gå fort.

Krysser fingrene for at de om 6 dager kan se :Heartred Klart det er tøft å stå midt oppi:Heartred

Mange som tenker på dere herfra hvertfall, og sender gode tanker.

Ånei, så trist :( Nå ble jeg virkelig oppriktig lei meg her, det var jo ikke slik det skulle gå......:sorry: Ventet på postiv oppdatering her jeg. Jeg har dessverre selv erfaring med noe av det samme. Vi ble gavide veldig uplanlagte i oktober i fjor, da hadde jeg hatt spiral i 4,5 år og den hadde funket flott helt fram til da. Fikk tidlig ul rundt uke 6, og der klarte ikke legen å finne noe i livmora, vi satt der helt i sjokk. Det hun kunne konkludere med var da exu, og også hun så et væskefylt område utenfor livmora.Ble mye fram og tilbake, ble forberedt på innleggelse tvert med kikhullsoperasjon enten samme dag eller neste siden jeg hadde gått så lenge med dette. Men etter en blodprøve fant de ut av hcg'n var sunket masse og man regnet da med at kroppen ordnet ut selv. Var til blodprøvetaking en uke etter og da var den på 17, så da var det "greit". Det hele var helt surrealistisk og føltes ut som det aldri hadde skjedd. Blødde ikke eller noe da jeg fikk beskjed om at kroppen sugde til seg blodet og ordnet ut på den måten.....Veldig stor sjans for exu også på spiral. Veldig lei meg på dine vegne og sender deg en stor trøsteklem:hug003:(
Uff, så lei meg for å høre dere har opplevd noe ala det samme[emoji26] var heldigvis forberedt pga magefølelsen min. Men gjorde forferdelig vondt å se det... er jo veldig tidlig UL som han sa, men skulle jo sett plommesekken. Det som bekymrer meg. For alt var på rett plass med hulrommet i livmoren.. Men tror nok det er en exu. Får bare stålsette meg for den endelige beskjeden på mandag. Dessverre så stiger testene ennå. Fikk 2-3 på testen idag.. Så om den lille sitter på feil plass, så håper jeg virkelig kroppen min kan ordne opp selv, akkurat som din gjorde. Får svar på om HCG har stiger eller ikke på fredag.. heldigvis før helgen. Så slipper jeg å lure på det hele helgen. Om HCG stiger, så er spm om hva som skjer videre Håper i det lengste om å slippe operasjon og fjerning av eggleder.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si... :( er så lei meg for at du må oppleve dette :(

Får så vondt av deg[emoji22][emoji22][emoji22]
Takk, søta[emoji173][emoji22] Verste med det hele er at jeg må gå å lure og vente ei hel uke til, før det da evt sette igang tiltak. Fælt å ikke vite helt sikkert, bare nesten[emoji20][emoji45]

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si... :( er så lei meg for at du må oppleve dette :(
Takk for gode ord[emoji173] Er dessverre ikke så mye man kan si[emoji17] Verste blir å gå å vente, tenke og lure. Prøver å ikke håpe for mye... ser hcg stiger på testene, så hcg har ikke begynt å synke iallefall

Men er det en positiv ting? At de stiger ?
Det kan være det?! Men hcg kan stige normalt ved en Exu, da jeg er Gravid, men den lille evt sitter på feil plass. Og synker ikke hcg, så ordner ikke kroppen opp selv[emoji17] når vi ikke så noen plommesekk idag er jeg skeptisk til at dette går bra

Så trist! [emoji24] Jeg vil bare si at jeg var på ultralyd 4+5 med mitt forrige barn, da fant ikke gyn noen plommesekk. 1 uke senere var det både plommesekk og fosteranlegg å se. Håper virkelig dette er tilfelle hos deg også! Lykke til [emoji173]️

Uff, så lei meg for å høre dere har opplevd noe ala det samme[emoji26] var heldigvis forberedt pga magefølelsen min. Men gjorde forferdelig vondt å se det... er jo veldig tidlig UL som han sa, men skulle jo sett plommesekken. Det som bekymrer meg. For alt var på rett plass med hulrommet i livmoren.. Men tror nok det er en exu. Får bare stålsette meg for den endelige beskjeden på mandag. Dessverre så stiger testene ennå. Fikk 2-3 på testen idag.. Så om den lille sitter på feil plass, så håper jeg virkelig kroppen min kan ordne opp selv, akkurat som din gjorde. Får svar på om HCG har stiger eller ikke på fredag.. heldigvis før helgen. Så slipper jeg å lure på det hele helgen. Om HCG stiger, så er spm om hva som skjer videre Håper i det lengste om å slippe operasjon og fjerning av eggleder.

Krysser iallefall alt jeg har for at alt viser seg å være i skjønneste orden neste ul, men er sikkert greit å være forberedt på begge scenarioer.....godt å høre at du og mannen er et sterkt team ihvertfall, det betyr mye <3

Da jeg var ca 7 uker på vei med exu var livmoren min helt tom, det var ikke engang en svart flekk som du ser her, så ha is i magen, det kan godt være en liten der som gjemmer seg.
De så ikke noe i egglederen heller hos meg siden den satt såpas langt oppe, det er kanskje verd å nevne.

Back
Topp