mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Grunnet refertilisering og egen mistanke om graviditet utenfor livmoren bestilte jeg time til TUL idag hos gynekologen min på Volvat, da jeg er 4+3. Mageføelelsen min har hele veien siden positivt test vært at noe føles feil.. ikke klart å glede meg helt over graviditeten.. Blir høyst sannsynlig som jeg fryktet- en graviditet utenfor livmoren. Gynekologen fant ingen plommesekk, men et væskefylt hulrom i livmoren[emoji26] Har tatt blodprøve for å måle hcg og skal til legen på torsdag å gjøre det samme. Får svaresultatene på fredag. Og blir ny UL på mandag. Han ville ikke sette igang noen tiltak før det. Da skal vi kunne se embryo og hjerteslag. Han lette og lette for å se om han kunne se noe på eggstokker eller eggleder, men fant ingenting unormalt...
Jeg følger meg litt nummen og veldig, veldig lei meg. Denne spiren var så sårt ønsket og gått gjennom mye for å kunne bli gravid igjen[emoji22][emoji24][emoji22]
Elstedatteren min på 10 år er hjemme og er syk idag, så får lissom ikke sluppet løs følelsene mine her hjemme nå heller. Da vi ikke har fortalt vi er gravide ennå.
Er det noen her som har opplevd dette før og vil dele sin historie med meg? Ble forklart at kroppen i det fleste tilfeller ordner opp selv, men om det ikke skjer, så blir det fjerning av eggleder.. der den lille i 99% av tilfellene sitter ved en Exu.

Jeg følger meg litt nummen og veldig, veldig lei meg. Denne spiren var så sårt ønsket og gått gjennom mye for å kunne bli gravid igjen[emoji22][emoji24][emoji22]
Elstedatteren min på 10 år er hjemme og er syk idag, så får lissom ikke sluppet løs følelsene mine her hjemme nå heller. Da vi ikke har fortalt vi er gravide ennå.
Er det noen her som har opplevd dette før og vil dele sin historie med meg? Ble forklart at kroppen i det fleste tilfeller ordner opp selv, men om det ikke skjer, så blir det fjerning av eggleder.. der den lille i 99% av tilfellene sitter ved en Exu.

Ventet på postiv oppdatering her jeg. Jeg har dessverre selv erfaring med noe av det samme. Vi ble gavide veldig uplanlagte i oktober i fjor, da hadde jeg hatt spiral i 4,5 år og den hadde funket flott helt fram til da. Fikk tidlig ul rundt uke 6, og der klarte ikke legen å finne noe i livmora, vi satt der helt i sjokk. Det hun kunne konkludere med var da exu, og også hun så et væskefylt område utenfor livmora.Ble mye fram og tilbake, ble forberedt på innleggelse tvert med kikhullsoperasjon enten samme dag eller neste siden jeg hadde gått så lenge med dette. Men etter en blodprøve fant de ut av hcg'n var sunket masse og man regnet da med at kroppen ordnet ut selv. Var til blodprøvetaking en uke etter og da var den på 17, så da var det "greit". Det hele var helt surrealistisk og føltes ut som det aldri hadde skjedd. Blødde ikke eller noe da jeg fikk beskjed om at kroppen sugde til seg blodet og ordnet ut på den måten.....Veldig stor sjans for exu også på spiral. Veldig lei meg på dine vegne og sender deg en stor trøsteklem
Har ingen erfaring selv. Håper dagene går fort til mandag.