Alle gode ting er 3?

7+4/8+1

Idag kom timen til ul. Mandag 19 mars kl. 17.30. Så nå er det bare å vente (enda mer). Er så redd de ikke skal finne noe inni der :p Føler ikke at jeg er gravid, det har jeg ikke gjort siden dagen testen ble positiv helr.. Så det er bare å krysse fingrene :smiley-ashamed004
 
7+4/8+1

Idag kom timen til ul. Mandag 19 mars kl. 17.30. Så nå er det bare å vente (enda mer). Er så redd de ikke skal finne noe inni der :p Føler ikke at jeg er gravid, det har jeg ikke gjort siden dagen testen ble positiv helr.. Så det er bare å krysse fingrene :smiley-ashamed004

Lykke til med ventingen. Håper dagene går fort og at alt står bra til der inne ❤️
 
8+2

Vell gjennomført ultralyd. Hjerte banket å vi fikk høre hjerte slå :Heartred
Selv om jeg nå har sett at det er liv, så er jeg enda så bekymret for at noe skal gå galt de neste ukene.
Ble satt tilbake en dag ut ifra mine utregninger, så er da 8+2 idag
 
8+2

Vell gjennomført ultralyd. Hjerte banket å vi fikk høre hjerte slå :Heartred
Selv om jeg nå har sett at det er liv, så er jeg enda så bekymret for at noe skal gå galt de neste ukene.
Ble satt tilbake en dag ut ifra mine utregninger, så er da 8+2 idag

Godt å høre at det sto bra til! Jeg hadde også en UL 8+2 og fikk se hjerteslagene, men har ikke sluttet å bekymre meg av den grunn, så forstår deg godt. Når det er sagt har jeg lest flere steder at sannsynligheten for at ting går bra når man har sett hjerteslag på dette tidspunktet i graviditeten er veldig høy. Det er derfor gode grunner til at vi skal kunne være optimistiske! :happy:
 
Godt å høre at det sto bra til! Jeg hadde også en UL 8+2 og fikk se hjerteslagene, men har ikke sluttet å bekymre meg av den grunn, så forstår deg godt. Når det er sagt har jeg lest flere steder at sannsynligheten for at ting går bra når man har sett hjerteslag på dette tidspunktet i graviditeten er veldig høy. Det er derfor gode grunner til at vi skal kunne være optimistiske! :happy:


Ja tror jeg også har lest om det. Så prøver å være litt positiv til alt, men vanskelig :inpain:
Må fortelle det til de på jobb imorgen, da jeg ikke skal løfte tungt osv. Så da må vi også si det til søsknene til mannen (mine vet det), å liker ikke å må dele så tidlig. Men de finner jo ut av det uansett utfall så ..
Bestilt time til privat ul når jeg er 11+4. Så satser vi på at alt enda står bra til da :happy:
 
15+0

Lenge siden jeg har skrevet noe her. Ting går enda bra, har vært mye kvalm siden uke 11, men begynner nå å gi seg litt tror jeg :happy:
Hadde en privat ul i uke 11+4, det hun ville sette meg tilbake til uke 11, men holder meg til utregningen fra sykehuset så får vi se etter oul når termin blir. På privat ul såg alt fint ut, en aktiv krabat (blir vell lik broren) :happy093
Gleder meg litt mer for hver dag som går, men tror jeg blir mer betrygget når jeg får kjenne liv og etter oul :smiley-ashamed005

Den kommende storebror har fått hørt nyhetene, litt vanskelig å forstå enda men syns det var stas å bli kalt storebror, spør innimellom om baby enda ligger der inne:Heartred

Elrs er ikke nyheten delt veldig mye egentli, blir det spurt så sier jeg såklart at jeg er gravid (føler jeg lyver, så teit). Vi sakt det til de nærmeste, som er ganske mange grunnet mannens store familie og de fleste på jobb vet det :)

Nå er det bare å la tiden gå, å prøve å glede seg mer å mer. Blir godt når ting begynner å kjennes/vises :happy:
Legger ved bilde fra ul i uke 11 :)

Snapchat-1478955279.jpg
 
Back
Topp