Zaraklær?

I

Ingenbruker

Guest
Noen som har erfaring med zaraklær til barn? Skal bestille en del til frøkna nå men er så tvil ang størrelsene, noen sier de er små i størrelsen mens andre mener de er normale[emoji848] snuppa passer fint i 92 nå men begynner å vokse ut av noen klær som er små i strørrelsen, så lurer på om jeg skal bestille 98 eller gå opp til 104[emoji51][emoji848]
 
Ville bare bestilt i størrelse 104, for hvis det blir for stort til henne nå vil det uannsett passe senere :)
 
Ville bare bestilt i størrelse 104, for hvis det blir for stort til henne nå vil det uannsett passe senere :)

Tenkte på det men hun trenger klær nå[emoji23]‍♀️ er kanskje mulig å returnere om de ikke passer
 
Tenkte på det men hun trenger klær nå[emoji23]‍♀️ er kanskje mulig å returnere om de ikke passer
Eller gå for 98 og hvis det eventuelt hadde blitt for smått/trangt kan man sikkert bytte det? :) Fikk ikke med meg at det skulle brukes nå:D Jeg har ikke bestilt klær fra Zara til mine barn, men til meg selv og de var kanskje litt mindre i størrelse men ikke kjempe mindre :happy:
 
Opp til 104 er klærne små, burde gå opp en til to størrelser. Men har du et tynt og lite barn, holder det nok med en ;)
Fra 110 er klærne mer normale, noe til og med stort :p
 
Mi jente bruker 92/98 i vanlig klær og i Zara klær bruker hun og 92/98. Synes de er helt normale.
Jeg har en kåpe til henne i 74/80 fra Zara og den brukes enda. Bare litt kortere enn kåpe nå [emoji5]
 
De klærne vi har fra Zara har vært normale i størrelse, ingenting som har fått meg til å tenke over "her står det feil størrelse" iallefall.

Synes de er veldig dårlig kvalitet, men det var jo ikke det du spurte om :p
 
Mi jente bruker 92/98 i vanlig klær og i Zara klær bruker hun og 92/98. Synes de er helt normale.
Jeg har en kåpe til henne i 74/80 fra Zara og den brukes enda. Bare litt kortere enn kåpe nå [emoji5]

Hvordan er frøkna di i kroppsfasongen? Min er lang og tynn og passer fint i 92 nå fra vanlige butikker(typ hust&claire og newbie) men h&m og cubus klærne begynner å bli små[emoji848]
 
Opp til 104 er klærne små, burde gå opp en til to størrelser. Men har du et tynt og lite barn, holder det nok med en ;)
Fra 110 er klærne mer normale, noe til og med stort :p

Hu er lang og tynn. Passer klærne til newbie og hust&claire i str 92 nå men andre klær fra f.eks h&m og cubus begynner å bli små[emoji848]
 
De klærne vi har fra Zara har vært normale i størrelse, ingenting som har fått meg til å tenke over "her står det feil størrelse" iallefall.

Synes de er veldig dårlig kvalitet, men det var jo ikke det du spurte om :p

Syns du? På hvilken måte?
 
Syns du? På hvilken måte?

Mye syntetiske stoffer, veldig tynn bomull som det lett blir hull i, knapper som ikke er godt nok festet, og sånt. Trusene vi kjøpte til datteren vår raknet langs pyntesømmene etter bare et par gangers bruk.
 
Mye syntetiske stoffer, veldig tynn bomull som det lett blir hull i, knapper som ikke er godt nok festet, og sånt. Trusene vi kjøpte til datteren vår raknet langs pyntesømmene etter bare et par gangers bruk.

Åhh så kjipt, har ikke hatt mer enn et par plagg derfra før så har ikke gjort med opp noen mening eller erfaring men syns denne koleksjonen var råfin så tenkte å kjøpe ny garderobe til snuppa på 2 der[emoji848] er jo ganske billige klær så kanskje logisk at kvaliteten er dårlig.
 
Mye syntetiske stoffer, veldig tynn bomull som det lett blir hull i, knapper som ikke er godt nok festet, og sånt. Trusene vi kjøpte til datteren vår raknet langs pyntesømmene etter bare et par gangers bruk.

Enig. Mye fint men kvaliteten er ikke så god.
 
Vi har en del av det [emoji6]
Og det kommer helt an på modellen [emoji849]
Noe er for bredt, men mye er smalt nok til frøkna her [emoji173]️
Nå må vi over på 104, og da er alt for bredt [emoji85]
 
Noen som har erfaring med zaraklær til barn? Skal bestille en del til frøkna nå men er så tvil ang størrelsene, noen sier de er små i størrelsen mens andre mener de er normale[emoji848] snuppa passer fint i 92 nå men begynner å vokse ut av noen klær som er små i strørrelsen, så lurer på om jeg skal bestille 98 eller gå opp til 104[emoji51][emoji848]
104.
Jeg må bestandig en størrelse opp. Nå har hun brukt 92 i andre klær og 98 fra Zara, enda er det de fra Zara som blir for små først. Og jenta mi er smal.
 
små synes jeg, men er litt forsiktig med Zara, for har hørt at de er en av de verste mtp fabrikkarbeidernes sikkerhet og arbeidsdager
 
små synes jeg, men er litt forsiktig med Zara, for har hørt at de er en av de verste mtp fabrikkarbeidernes sikkerhet og arbeidsdager

Ikke si det a[emoji20] blir ikke zaraklærne produsert i spania?
 
Ikke si det a[emoji20] blir ikke zaraklærne produsert i spania?
Vet ikke :bored: var noen som hadde lagt inn en lapp i klærne "hjelp meg", eller noe. Aner ikke altså :nailbiting:
 
Back
Topp