4+6, oppblåst (gravidmage allerede jo), vondt i magen pga luft og føles ellers litt støl i mage-/livmorområde, veldig ømme og tunge pupper, trøtt på kvelden. Elsker hvert sekund [emoji173]️ Endelig gravid etter 3 år med prøving [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+2 og syns egentlig symptomene er blitt veldig svake......... kun veldig trøtt og litt ømme bryst. Hadde sterkere symptomer i uke 4

Jeg har en flaske vann stående, men det er mest fordi jeg er så himla tørst hele tiden [emoji1]Har dere som er kvalme, noe drikke på nattbordet ? til natta/morgenen ?
Jeg fungerer litt for bra i hverdagen til at jeg føler meg trygg på detta her [emoji87] Foreløpig masse energi og glemmer at jeg er gravid. I morgen skal jeg ta ny digital. Skal da sende innen jubel for 5+0 og forhåpentligvis 2-3 eller 3+ på testen![]()
Jeg skal også ta ny test i morgen [emoji2] krysser fingrene for 3+. Men blir ikke lei meg av 2-3.
Fungerer dårlig om dagen! Totalt utslitt, og det er ikke så lett når man har en 2 åring å passe på samtidig!
Noen tips mot halsbrann?
Takk for svar! Da skal jeg kjøpe lovehearts imorraLovehearts! Eneste som hjalp meg forrige svangerskapEllers kunne melk, mandler og link tablett/tyggis fra apotek være hjelpsomt. Og å kutte ut visse matvarer som appelsinjuice, kaviar og andre sterke ting. Er vel bare et spørsmål om tid før jeg får det selv
![]()
Takk for detOg sender deg en klem for utslitthet og 2 åring. Det er slitsomt![]()