Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh. Så bra vi er like der. [emoji26] IKM er i dag. Så håper den klorer seg fast der inne.Ja, det er helt normalt..
Sånn har jeg også..![]()
Jeg har imorgenÅh. Så bra vi er like der. [emoji26] IKM er i dag. Så håper den klorer seg fast der inne.

Uff Ja. Det er ikke noe god følelse. Du får tenke at egget har det bra, når du har det bra [emoji173]Jeg har imorgen
Jeg føler meg mer gravid en aldri før,og jeg har en god følelse men ista når jeg satt på do og slappet helt av,kjente jeg plutselig murringer (som er helt normalt og har hatt de hele veien) og måtte nesten panisk se ned i do og på papiret.. heldigvis ingenting men fy faen så slitsomt dette er... Man er liksom hele tiden på vakt...
Helt sant !Uff Ja. Det er ikke noe god følelse. Du får tenke at egget har det bra, når du har det bra [emoji173]

Når startet det hos deg??? *sniker mye i dag jeg gitt*Har dere noe utflod nå?
Jeg har masse kremaktig litt gult utflod. Er det normalt under graviditet?
Det har vært sånn de siste dagene [emoji28] men har hatt hvitt men litt mindre utflod før det.Når startet det hos deg??? *sniker mye i dag jeg gitt*
Jeg har ikke noe i dag jeg heller. Så det er vell normaltJeg har ikke noe Serlig med utflod[emoji848] er det eg dårlig tegn?
Det er ingen god følelse [emoji26][emoji173]Jeg har en del ja. Hender jeg frykter det er blod.