Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så skjønt!! ❤Jeg skal strikke hentesett Ikke helt bestemt meg for hvilket enda, men sannsynligvis minstensettet til gutt fra Klompelompe, men med perlestrikk på ermene i stedet for i raglanfeltet og seler på buksen ser slik ut med endringene.
Jeg har nettopp strikket denne, men det er str 3 mnd så blir nok for stort for å ha på hjem fra sykehuset. Er hun som storebroren sin blir hun ikke kjempestor. Men siden det er midt på sommeren tenkte jeg kanskje å strikke noe ala denne i nyfødt-størrelse og så ha en body under, strømpebukse og lue til [emoji173]️
Litt kjedelig at han kommer til å vokse ut av det med en gang ja, men synes det er stas å tenke på at de første klærne hans er noe jeg har laget selv ❤Så skjønt!! ❤
Jeg lurte også på å be noen strikke hentesett, men det er så synd at det blir brukt så lite. Er jo så fint! ❤
Ja det var jammen ikke dumt!Litt kjedelig at han kommer til å vokse ut av det med en gang ja, men synes det er stas å tenke på at de første klærne hans er noe jeg har laget selv ❤
Lillerose sitt forslag er jo veldig godt For deg som skal ha to er romper et kjempefint alternativ dersom du skal be noen om å strikke. Det er ikke like mye arbeid som bukse og jakke eller heldress, og passer kjempefint til sommerbarn
Det tror jeg så absolutt du får til og om du står fast eller lurer på noe er det bare å spørre her inne, så er det helt sikkert noen som kan hjelpe degJa det var jammen ikke dumt!
Jeg har nettopp lært meg å strikke, og er snart ferdig med en klompelompelue . Kanskje jeg kan prøve meg på romper selv?
Jeg har nettopp strikket denne, men det er str 3 mnd så blir nok for stort for å ha på hjem fra sykehuset. Er hun som storebroren sin blir hun ikke kjempestor. Men siden det er midt på sommeren tenkte jeg kanskje å strikke noe ala denne i nyfødt-størrelse og så ha en body under, strømpebukse og lue til [emoji173]️
Ååååh!! Åsså Ulrik da, ett av navna på lista. Føler kallet nå så herlig ❤
Dale garn sitt hefte Fin retro til baby og småbarn. Tror oppskriften ligger ute gratis her:Denne var kjempefin. Hvor er oppskriften fra, om jeg tør spørre?
Haha, ja søren. Nesten så jeg vurderer Ulrikke nå btw, har vært av og på det navnet bestandig, men det er jo veldig fint.Ååååh!! Åsså Ulrik da, ett av navna på lista. Føler kallet nå så herlig ❤