Her har jeg gått glipp av sånn ca nesten 100 siderdet blir for mye å gå igjennom tror jeg. Så får starte på nytt her
Hei dere
![]()
Hei på deg[emoji1] ikke vært så mye skravling her i det siste..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har jeg gått glipp av sånn ca nesten 100 siderdet blir for mye å gå igjennom tror jeg. Så får starte på nytt her
Hei dere
![]()
I KielVelkommen hjem[emoji1]
Hvor har dere vært?
Hun virker heldigvis bedre.
Og litt betryggende med kontroll om ei uke.
Bruk av barna kommer jeg til å kreve slutt på om det gjentar seg i år, for det er rent ufint og skaper usikkerhet hos dem.
God ettermiddag alle sammen [emoji4]
Men spist minimalt videre, ikke helt normalt
Mm .uvanlig og kjedelig
Ja. At grensen ikke skal overskrides er vi opptatt av .og noe av det vi ønsker vet skal vurdereDu har jo hatt henne i «halve» livet, så klart du er glad i henne[emoji173]️
Hun er jo en del av familien[emoji4]
Alltid trist når dyra lever på nåde...håper hun får være hos dere så lenge som mulig[emoji4] så lenge hun har det bra og ikke store smerter.
Varierende matlyst har hun jo. Men definitivt spist mindre nå de siste par dagene så vi får se om det tar seg opp før helga.Uff da, så kjipt[emoji849] du får se det ann..
Ja. Spent på hva de sier da, ikke så mye det kroniske, der er det evt dosejustering bare, men resten.Kontroll blir bra[emoji4]
Det håper jeg ogsåHadde gjort det samme[emoji4] håper du slipper!
Får håpe det ikke blir så mye i løpet av kveldenHei på deg[emoji1] ikke vært så mye skravling her i det siste..

Jeg er opptatt i møte (styremøte,årsmøte,foreldremøte) i korpset fra 1930 så fra meg blir det nok ikke så myeFår håpe det ikke blir så mye i løpet av kvelden![]()
Haha typisk det derLillejenta var bare såååå trøtt! Nå spretter hun rundt i senga. Det var den duppen liksom ^^

God kveldGod ettermiddag alle sammen [emoji4]
Jeg skal egentlig sy litt i kveld om yngste sovner fint, så blir ikke så mye her hellerJeg er opptatt i møte (styremøte,årsmøte,foreldremøte) i korpset fra 1930 så fra meg blir det nok ikke så mye

Hva blir det til middag? Jeg sliter med å finne på mat for tiden. Spesielt når vi er syke.Snart middag , hurra