Kjæreste weekend tur

Klarsåklar

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Utmarsj 2024
Hei alle sammen [emoji4]

Har veldig lyst å reise en helg(typ torsdag-søndag) med gubben. Gjerne til et litt romantisk sted. Feks Roma/Paris osv.

Noen som har tips til byer, hotell og attraksjoner? Gjerne en plass der det ikke er svindyrt

Hei alle sammen [emoji4]

Har veldig lyst å reise en helg(typ torsdag-søndag) med gubben. Gjerne til et litt romantisk sted. Feks Roma/Paris osv.

Noen som har tips til byer, hotell og attraksjoner? Gjerne en plass der det ikke er svindyrt

Roma opplever du ikke på en (lang)helg. ;)

Dra heller til København, London, eller et annet sted der dere lett kan reise tilbake til senere om det er mye dere ikke rekker, og hvor dere ikke går glipp av så mange "store" ting ved å bare være der noen dager. :)
Alle steder kan bli romantiske om man er innstilt på å bruke tiden på hverandre. ;)

Praha har mye fint, og vi følte vi fikk med oss mye på 4 dager.
Masse god mat, ølmuseum (gøy selv for meg som ikke drikker øl), leketøysmuseum, shopping(!)++
(Vi planla spa også, men de frarådet den typen (ølspa) for gravide, så vi lot være, da vi var prøvere.)
Kan sende deg info om hotell om du vil. :)

Roma opplever du ikke på en (lang)helg. ;)

Dra heller til København, London, eller et annet sted der dere lett kan reise tilbake til senere om det er mye dere ikke rekker, og hvor dere ikke går glipp av så mange "store" ting ved å bare være der noen dager. :)
Alle steder kan bli romantiske om man er innstilt på å bruke tiden på hverandre. ;)

Praha har mye fint, og vi følte vi fikk med oss mye på 4 dager.
Masse god mat, ølmuseum (gøy selv for meg som ikke drikker øl), leketøysmuseum, shopping(!)++
(Vi planla spa også, men de frarådet den typen (ølspa) for gravide, så vi lot være, da vi var prøvere.)
Kan sende deg info om hotell om du vil. :)

Ja send meg gjerne info om hotel[emoji4] har kikket litt på Praha, ser veldig bra ut

Jeg ville dratt til Dublin! Det er en kort flytur og mye å finne på :-)

Takk for alle anbefalinger[emoji4] hadde tenkt å bestille tur til Praha, men så fant jeg ut at jeg plutselig var gravid[emoji50] så da ble det felles villahus i Spania med hele familien i stede[emoji28] trykt å kunne tilberede maten selv

Takk for alle anbefalinger[emoji4] hadde tenkt å bestille tur til Praha, men så fant jeg ut at jeg plutselig var gravid[emoji50] så da ble det felles villahus i Spania med hele familien i stede[emoji28] trykt å kunne tilberede maten selv

De er gravide i Tsjekkia også, altså. ;) :P

Men Spania er jo også flott. :)

Vet det er mange som reiser til Tallinn, men om det er romantisk der kan jeg ikke uttale meg om :) Verdt å sjekke ut kanskje?:) Lykke til med ferieplanene:)

Gratulerer så masse med spiren i magen :D

Kos dere masse i Spania :)

Back
Topp