Jentenavn med Aurora

PinUp-Mama

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg skal ha jente.. wrææl.. Passet meg jo ikke fordi jeg de siste månedene kun har latt meg inspirere av guttenavn :p haha.. Så nå må jeg se på jentenavn.

Jeg vet at jeg gjerne vil ha Aurora, troooor jeg, men hva kan jeg ha sammen med Aurora?

Noen tips og tanker?

Woho, gratulerer!:) Jeg har en Aurora så jeg synes det er fint for seg selv:D Lykke til med navnevalget!

Det blir veldig langt og drømmende med ett til i mitt hode. Hvis ikke du tenker et navn nummer to som hun liksom kan velge i når hun blir eldre.
Jeg kommer bare på sånne type sammensetninger akkurat nå:
Aurora Mariell
Aurora Valentina
Aurora Isabell

Mulig det går an med noe enkelt også men jeg ser det ikke akkurat nå. Aurora Sofie eller Aurora Marita er litt mindre voldsomt? Aurora Josefin

Andre navn jeg likte var: Aurelia, Arianne og Laura :p

Aurelia er også på listen min over navn [emoji16]

Kunne tenkt meg Sofie som mellomnavn med Aurora, meeen samboers førstefødte har Sofie som mellomnavn [emoji85] Litt amper situasjon der så av diverse årsaker vil jeg ikke bruke navnene som førstefødte har [emoji85] Litt kjipt for jeg er svak for begge navnene [emoji24]

Er så mange navn og sammensetninger [emoji33] Tror jeg må lage meg "dreamboard" å ha i stua hvor jeg dag for dag setter opp forskjellige kombinasjoner og navn eller reduserer ned [emoji23]

Hva om du bruker Aurora som andre fornavn/mellomnavn, og har noe kort først?

Som for eksempel
- Ida Aurora
- Mia Aurora
- Lea Aurora

Eller noe lignende? Jeg syntes i hvertfall at det er fine kombinasjoner med navn som passer godt sammen :)
Det var fine tips [emoji4] Lea er bla. Et navn jeg liker [emoji16]

Håper jeg også, spent på hva samboer sier om navn og tanker der, han er så stille av seg på slikt [emoji23]

Aurora Marie
Aurora Sofie
Aurora Constance

Jeg synes ikke det er fint alene [emoji85] Men det er bare meg da [emoji23] Vet andre liker det, men jeg vil nok helst ha det som et mellomnavn til jenta [emoji16]
Litt nysgjerrig på hvorfor du vil velge et navn du ikke synes er fint alene? Tenker du Aurora som første eller andre navn? Hvis det blir første navn må du nok finne deg i at de fleste kommer bare til å si Aurora.

Vet om en Aurora Iselin. Har hørt foreldrene si begge navnene, men alle andre sier bare Aurora.

Jeg fikk bare for meg Aurora Isabell vet ikke hvorfor. Ser det er foreslått her oppe også. Kjempe fint :)

Back
Topp