Bor og i nord norge. Langt fra noe vår her altså[emoji85]
I den delen av Nordland jeg er i er det hvertfal herlig vårfølelse! Er nok enda minusgrader, men det bikker over på pluss sida til tider og sola har vært på i 2 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor og i nord norge. Langt fra noe vår her altså[emoji85]
I den delen av Nordland jeg er i er det hvertfal herlig vårfølelse! Er nok enda minusgrader, men det bikker over på pluss sida til tider og sola har vært på i 2 ukerog DET tar vi som vårtegn det
![]()
Bor i tromsvært -15 i hele dag her [emoji85] og sur vind. Så ... føler ikke det er særlig vårfølelse her iallefall.
Sør i nordland eller?![]()
Med andre ord, helt nord i Nordland, eller sør i FinmarkSå vi ligger akkurat før grensa til Troms da![]()
Med andre ord, helt nord i Nordland, eller sør i Finmark
Med andre ord, helt nord i Nordland, eller sør i Finmark
Sånn Harstad/Narvik traktene?Hehe ja, helt nord i Nordland![]()
VesterålenUff, ja sur vind da er det ikke mye vårfølelse. Vi har stort sett hatt det vindstillt. Så på snap at alle var ute og skøytet på isen i dag, så helt herlig ut. Bål grilling og kos. Har vært en helt fantstisk flott vinterferie :O
Troms kan få fint vær når vi skal besøke svigerfamilie i slutten av MArs, så det går helt fint xD Bare spar finværet til vi kommer![]()
Sånn Harstad/Narvik traktene?
2,5 timers kjøretur til Harstad herfra![]()
Når hun sier rett før Troms så blir det "helt nord i Nordland, eller sør i Finnmark"Tror du glemmer av troms fylke oppi her ?![]()
Når hun sier rett før Troms så blir det "helt nord i Nordland, eller sør i Finnmark"
Bor på øya senja. Her er det surt [emoji85] vært iskaldt siden januar nå. Ønsker meg vårstemning med plussgrader nå![]()
Ja da er det ikke rart du ikke har vårfeeling xD
Nei vet du hva, jeg er ikke noe spesielt flink i geografi, men så dårlig er jeg langt i fra..Vet du.. jeg leste det pånytt akkurat det du skrev. Og jeg misforsto det [emoji85] trodde du mente nord i nordland som veldig sør i finnmark. Som om de to var veldig nært![]()
Nei vet du hva, jeg er ikke noe spesielt flink i geografi, men så dårlig er jeg langt i fra..
Neidet pleier egentlig ikke komme før mai det
Dog hadde vi forferdelig snøvær en 17 mai for fire år siden husker jeg![]()
Og med en mann fra Bodø bør jeg ikke rote med det derHehe. Nei jeg stussa bare. Om du bare glemte oss. For veit jo du har vært endel i tromsø på jobbreise blandt annet![]()
Vi hadde snøvær 17. mai for 2 år siden her xD koselig det da![]()