Trøndelag![]()
Kos deg med finværet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trøndelag![]()
Kos deg med finværet!
Skjønner jeg godt !Ok, ja jeg vet...
Jeg lever egentlig med en lavkarbo livsstil..
Men enkelte ting er bare uimotståelig....
Nybakt, varmt peshawari nan-brød direkte fra ovnen og jeg er fortapt
Tråder ja...God morgen . Kommet meg opp på listen . Holde meg der da . Starte noen tråder kanskje
Hehe tenker litt samme . Jeg har 1 Hehe og må ha 7 til for minstekravet. Og noe mer er ikkr aktuelt for travel kommende ukeTråder ja...
Vurderer om jeg skal gidde...
Huff hørtes slitsomt og vondt ut. God bedringKroppen lengter etter søvn, men hodet klarer ikke å slappe av! Vanligvis ville jeg da ha holdt meg våken og ryddet huset mens mann og barn sover, men jeg er for trøtt! Og kvalm ><
Vært forstoppet I det siste, til jeg plutselig ikke var det lenger. Vondt I magen
Heftig selvmedlidenhet her ^^
Jeg ligger jo rundt 30. Plass, veldig langt nede grunnet hektisk på jobb og hektisk hjemme.Hehe tenker litt samme . Jeg har 1 Hehe og må ha 7 til for minstekravet. Og noe mer er ikkr aktuelt for travel kommende uke
Aha skjønner. Jeg var på plass 89 . Vi får se. Klarer jo 7 tråder om jeg vil , men kommer ikkr på en ting å spørre om nå i grunn . Alltid noe rundt astma gjerne Hmm hehr . Men lurer jo sånn egentlig ikke , eller vel erfaringer da. Guttungen var på barnesykehuset mandagJeg ligger jo rundt 30. Plass, veldig langt nede grunnet hektisk på jobb og hektisk hjemme.
Men det er likevel i den gruppen som jeg i så fall må starte... Er det 15 tråder? Jeg har vel kanskje fem
Erfaringer er jo greit det.Aha skjønner. Jeg var på plass 89 . Vi får se. Klarer jo 7 tråder om jeg vil , men kommer ikkr på en ting å spørre om nå i grunn . Alltid noe rundt astma gjerne Hmm hehr . Men lurer jo sånn egentlig ikke , eller vel erfaringer da. Guttungen var på barnesykehuset mandag
Huff hørtes slitsomt og vondt ut. God bedring![]()
Jeg trenger ikke premiene heller.God morgen
Jeg mangler vel 10.tråder men ingen ideer om.mer å lure på så det får bare være
Er vel det samme her , å så må bort jeg bare 5 tråder så da kicket det hvertfall inn..Jeg trenger ikke premiene heller.
Men det er litt det der konkurranseinstinktet.. .
Men februar er en tøff mnd. Kanskje heller prøve meg i mars
Litt vanskelig å la være. Men jeg mangler ganske mange. Så vi får seEr vel det samme her , å så må bort jeg bare 5 tråder så da kicket det hvertfall inn..
Har en liten frøken som virkelig gleder seg til vi skal på kino senere i dag![]()
Nope.
Det er en av de tre maskinene med vask som er brettet. Og den brettet jeg i morges siden den ikke hang i tørkeskapet (da hadde hun jo funnet de andre) men på stativ på stuegulvet, aka "i veien" så jeg brettet klærene og satte bort stativet .De andre må jeg ta .det er vel tre som venter på meg. Svigermor dro hjem etter frokost i dag.
Vi så CocoHva så dere?[emoji2]
Ahh
Ahh gjerne ikke det gøyeste nei. Lykke til