Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har første eksamen nå i april, og så er det et år igjen.
Sjefen spøker med at har forventer en A, jeg jeg har ikke nok eksamensnerver som det er![]()
God morgen .God morgen![]()
Planer for dagen ?God morgen til deg og![]()
Jeg og frøkna oppe. Hun spiser eple nå og ser pappa gris . Besøk ja, kjekt ?God morgen .
Hva rører seg hos deg på morgenkvisten?
Jeg og lillemor sitter og ser på femmila, hvor mye skjedde før vi kom oss opp, mannen sover. De store ungene koser med svigermor i senga hennes. Hun skal reise hjem i dag etter frokost.
Her er også Peppa Gris utrolig populærtJeg og frøkna oppe. Hun spiser eple nå og ser pappa gris . Besøk ja, kjekt ?![]()
Helt sikkert normalt ja men å kjøpe nye klær annenhver mnd er dyrt så jeg håper det ikke fortsetter sånn i lang tidEtter hva jeg ser på eldste, og husker fra den gang jeg var på samme alder er det helt normalt.
Vokser MYE!
PakkeKommer alltid på her altfor sent! Dagen og uken fyker så fort! Håper alle har hatt en fin uke og god helg til alle! Her er det alenehelg med mini, det er duket for sol i oslo og helgen blir fin! Hva er deres planer for helgen?
God morgenGod morgen![]()
GøyHer er også Peppa Gris utrolig populært
hva ble han sint for?Å så sinna Lille U kan bli...
Sovet godt?God morgen
Det har jegSovet godt?
Helt greit , men for liteDet har jeg
Du da?
Jeg prøvde å hinte om at han ikke trenger bleie og kan gå på potteGøy
hva ble han sint for?
Aha . Vil helst ha bleie på ?Jeg prøvde å hinte om at han ikke trenger bleie og kan gå på potte
Hva skaldu/dere se?Pakke
Kino
Vil det.Aha . Vil helst ha bleie på ?![]()
Norske byggeklosserHva skaldu/dere se?