IKM uke 8 ||

Sett meg på tr, den kommer nok i dag/morgen.[emoji19] [emoji29]
20180223_082158.jpg
Screenshot_20180223-081326.jpg

[emoji30][emoji174]

Blææ :( Var egentlig en tulletest på facebook som teit nok gav meg falske forhåpninger. Det var en sånn et-klikks-test som skulle si når man fikk barn, og på meg kom det opp November 2018. Tenkte at om det fantes tegn fra oven, så måtte det være et. Nå er jeg ikke religiøs, da. Så det var jo bare helt tullete. Jeg bare vil så virkelig.

Ingenting å juble for her denne gang heller [emoji17] Temp er sunket, og testene er negative. 13 dpo i dag. IKM lørdag/søndag.

Ikke for å gi deg forhåpninger, men syns jeg ser noe svakt jeg da .. Hvor mange dpo?
Prøvde å holde testen opp mot lyset etc, men så ingen strek. Er 9 dpo. Er ikke en slik tidligtest, så har ikke mista alt håp riktig enda :dummy:

Helt blank strimmel i dag, føler Alt håp er ute denne Pp selv om det kkke er helt sant. Men 9dpo burde jeg sett NOE...

Mensen har enda ikke kommet. Jeg skjønner ingenting når EL liksom var for 16 dager siden...

IKM i dag. Ingen tegn til tr. Null symptomer. Tok ikke g-test i dag da jeg trodde alt håp var ute og ventet på tempdropp og tr i dag. Ingen tempdropp, og oppdaget plutselig 2 tydelige streker på gårsdagens test [emoji15] Usikker hvorvidt den er reell mtp at det er 24 timer mellom den ble tatt og når jeg leste den i dag. Men håpet ble større jaffal, og jeg fyrer løs med en digital i morgen [emoji173]️

IMG_2570.JPG

IMG_2571.JPG

Back
Topp