Skravletråd februar!

Fikk bare bekreftet det jeg trodde var galt at det var galt. Bekkenledd og ryggskade. Har to brudd i ryggen. Som bare må gå sin gang. Ingenting å gjøre enn å bare leve med smertene og prøve å lindre med fysioterapi eller kurbad

Så da gir de deg opp? :eek:

Sykehuset kan ikle gjøre noe. Må se om jeg får time hos psykomotorisk fysio. Eller kurbadet om ei stund om ingenting hjelper. Men ingen fasit på når jeg blir frisk

Fikk bare bekreftet det jeg trodde var galt at det var galt. Bekkenledd og ryggskade. Har to brudd i ryggen. Som bare må gå sin gang. Ingenting å gjøre enn å bare leve med smertene og prøve å lindre med fysioterapi eller kurbad

Uff da. Ikke godt.

:/ regna ikke med å komme inn dit og få en quick fix. Men kanskje et opplegg. Et håp. Ei tidsramme. Men men...

Mhm. Håper det går ant å lindre plagene i det minste, og at kroppen faktisk klarer å reparere seg selv etter hvert.

Mhm. Håper det går ant å lindre plagene i det minste, og at kroppen faktisk klarer å reparere seg selv etter hvert.

Ja. Foreløpig er eneste lindring tramadol. Sterk smertestillende. Noe keg ikke vil gå på så mye lengre mer. Men er jo nødt til å leve litt

En som var fornøyd da han kom hjem fra karneval i dag med diplom for årets beste hjemmelagde kostyme

Back
Topp