Bodyer

ECB

Glad i forumet
jeg har allerede begynnt å kjøpe inn bodyer. Jeg vil kun ha omslagsbodyer værtfall de første fire størrelsene. Vil liksom ikke ha alle bodyene like så jeg sitter på nett å leter nå. Er ikke mange å velge i lokalt så jeg må ty til netthandel som jeg hater. Jeg er den typen menneske som helst vil kjenne på stoffet og studere klærne før jeg kjøper dem.
Hvilken type body liker dere?

Jeg var veldig fornøyd med H&M sine omslagsbodyer med forrige og kommer til å kjøpe flere derfra denne gangen også :) kjøpte en fra new bie her om dagen som også kjentes god og myk ut!

• Liker
Reactions: ECB
Jeg må kjøre ca 15 mil til nermeste h&m butikk :( men vet ei veninne har bestillt derifra. Jeg har gitt klar beskjed om hvilken type body jeg blir å bruke på prinsessa.

Bodyene fra både Newbie (Kappahl) og Lindex likte vi veldig godt, myk og god bomull. H&M sine er OK de og :) Prioriterte ikke å kjøpe dyre klær til babyen sist og gjør nok ikke det denne gangen heller.

Tips: Vi fikk veldig mye klær til babyen av venner og familie både ifm babyshower og når babyen hadde kommet, så endte opp med altfor mye klær..

Jeg liker h&m, lindex, refelx og polarnopyret sine [emoji4] elsker nøstebarn sine.

Omslagsbodyene fra KappAhl (tror det er newbie) i striper syns vi var veldig gode!

• Liker
Reactions: ECB
Bodyene fra både Newbie (Kappahl) og Lindex likte vi veldig godt, myk og god bomull. H&M sine er OK de og :) Prioriterte ikke å kjøpe dyre klær til babyen sist og gjør nok ikke det denne gangen heller.

Tips: Vi fikk veldig mye klær til babyen av venner og familie både ifm babyshower og når babyen hadde kommet, så endte opp med altfor mye klær..
Jeg er ikke ute etter dyre klær. Jeg blir sikkert bare å kjøpe bodyer nytt. Ellers strikker jeg en del. Har allerede strikket to kjoler. Jeg blir å vente til etter hun er født før jeg handler noe serlig. Søsteren min har allerede handlet masse vet jeg. Så jeg vet jeg får mer enn jeg trenger.

Jeg liker Lindex sine veldig godt, der får du også med doble rader med trykknapper så de kan brukes enda lengre :)!

Lindex sine har en type som er superdeilig stoff på [emoji4]
Fikk endel petit bateau bodyer sist! Litt dyrere da, men deilig stoff [emoji4]

Back
Topp