Skravletråd februar!

Lillemor våknet.

Lillemor diet litt. Og sover igjen. Jeg derimot får ikke sove. Erfaring viser at jeg enten ligger og prøver. Tenker og setter meg fast u frustrerende tanker, eller helst taster på telefonen
Det er en time til alarmen. Jeg ligger og kjenner på smerter i hoftene som er langt unna det enkelte av dere andre sliter med hver dag, jeg sliter bare med "straffen" for å ha båret lillemor i armene mens jeg gikk på harde butikk-gulv i et par timer på onsdag. Og generelt ikke særlig mye "sitte ned" i går utenom måltider.

Jeg lurer på om jeg likegjerne skulle stått opp.
Rydde av sjenken, moppe over gulvet med en våt en (jeg har dradd sammen sand og hundehår med en tørr en i går) og kanskje skylle håret mitt i dusjen, før vi vekker sjuåringen når de andre ungene er våknet. Dvs om en times tid. ("vekker" tenker jeg. ..)

Men jeg vet også at lillemor som ligger midt i dobbeltsenga tidvis våkner om jeg går på do. Og det vil jeg jo helst ikke da. Hun burde ha den ekstra timen, men hun har kroppskontakt med meg, en liten hånd på ryggen min. Og sover ikke tungt. Flyttet seg etter når jeg prøvde å få et par cm klarering. Spørs om jeg bare skal ligge

Som tiden flyr. Gratulerer med 12 åring. Siste år før tenårene.

Min eldste blir 10 senere i år
Tenårene følte jeg starta for noen år siden da [emoji56][emoji23]

Men ja. Tiden flyr virkelig. Har faktisk babybilde av hu (med babyverden i bakgrunnen på pcen) [emoji23] Så lenge siden kom jeg hit liksom

10 år ja [emoji14] Jaja. Så blunka man og plutselig er de nesten konfirmant [emoji33]

Våknet av at Lillejenta satt over meg og spiste. Slumret av og våknet igjen og da hadde hun forflyttet seg over til neste pupp. Her er det tydeligvis åpen bar ^^

Og pust.

Da sitter jeg på jobb, kollegaer har ordnet opp mens jeg var vekke og jeg har vært med å svare på kommentarer fra internrevisjon, og "alle branner er slukket" og skuldrene senker seg.

Jeg aner ikke hva svigermor driver med hjemme, og skal prøve å ikke være her for lenge. Pr nå har jeg det ikke så travelt så det bør gå fint om jeg ikke får en overraskelse i fanget.

Absolutt. Kan bare ikke helt tenke meg hvordan det er. Fikk ikke amme så lenge jeg at de ble litt mer selvstendige med puppa [emoji14]

<3
Det er jo kjekt, men litt risikabelt når hun har tenner ^^

Og pust.

Da sitter jeg på jobb, kollegaer har ordnet opp mens jeg var vekke og jeg har vært med å svare på kommentarer fra internrevisjon, og "alle branner er slukket" og skuldrene senker seg.

Jeg aner ikke hva svigermor driver med hjemme, og skal prøve å ikke være her for lenge. Pr nå har jeg det ikke så travelt så det bør gå fint om jeg ikke får en overraskelse i fanget.

Håper du får en fin feiring :)

Håper du får en fin feiring :)
Satser på det.

Jenta er hos mormor og morfar sammen med storebror og fetter og kusine. De skal bake boller som de skal spise til lunsj. Og flette håret på jentene.

Om et par timer eller så henter jeg mine. Serverer pizzaboller til middag og surrer sammen resten av festen

Jeg stresser i forkant. Men senker skuldrene når folket kommer og koser meg

Hmmm. Jeg må enten lage mange tråder nå, eller slutte å skravle, for poster og tråder stemmer ikke overens med krav for å vinne noe denne måneden. Greia er at jeg er for høyt oppe på lista for å få de premiene jeg kunne ha tenkt meg, men samtidig for på tråder :hilarious:
Tror kanskje jeg lar det hele seile sin egen sjø. Det er for lite skravling til at jeg kan stole på at jeg går langt nok ned på listen. Da hadde jeg måttet holde meg unna forumet, og det går jo ikke :hilarious:

En får jammen meg mye rart i hodet når en er trøtt ^^

Ikke lett det der[emoji23] jeg sliter med det samme..,

Skravlestreik?

Jeg har kake, muffins og gele klart. Sva, geleen skal være tog så den må velves.

Jeg har sofaer og bord så godt som klare.

Litt gjenstår på å tømme sjenken som pleier være gavebord, og noe leker fra gulvet burde muligens gjøres noe med. Og oppvasken, den hadde jeg tenkt å ta, men svigermor skal visst. I morgen altså, mens jeg jobber. Og hun som vanligvis er natteravn til en time eller to etter meg var i seng før 23, før 2230 faktisk, til tross for at hun har både hvilt og sovet før i dag, så jeg blir egentlig litt bekymra...

Menmnen, bursdag skal det i alle fall bli. Vi har bikket midtnatt. For sju år siden var det fødsel på gang. For i dag blir min eldste datter sju år. Om seks timer og noen minutter ble hun født. Den eneste av dem som hadee vett til å bli født på morgenen

(01.05, 06.17 og 00.02 har mine barn kommet til verden)
Gratulerer :)

Da er den hjemmelaga vaniljeisen med sjokoladebiter laga klart. I morgen står det panna cotta og israelskake på tur

Back
Topp