Ang Iglow vippeserum og SA

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
https://www.tv2.no/a/9507834/

Tenkte bare jeg ville tipse dere om dette og at det faktisk kan være noe i det...
Jeg har brukt Iglow i over 1 år og hadde en spontanabort for 2 uker siden...
Syns det er verdt å tipse om, selv om kanskje ikke det er realistisk men kanskje verdt en tanke... er vippene verdt det?

Jeg skjønner at det er helt sikkert mest sannsynlig naturlige årsaker til at jeg mistet.. men jeg fikk alikevel en utrolig vond og ekkel klump i magen av å lese dette...

Jeg var ikke klar over dette da jeg brukte det... Så kanskje noen av dere ikke er det heller... :Heartbigred

Er det sant? :-o
Jeg hadde SA forrige helg...og jeg har brukt iGlow en god stund.. hjelpes.
Har du sluttet med serumet?
Tydeligvis så er det noe i det... Jeg vet jo som sagt ikke hva min SA skyltes men jeg tar absolutt ingen sjangser igjen.. aldri.. har kastet serumet og sluttet egentlig med det en stund etter jeg ble gravid for jeg følte noe inni meg som sa det ikke var greit å bruke...sendte tilgomed mail til Iglow å spurte de men fikk beskjed om at det mest sannsynlig ikke hadde noe skadelig effekt men de anbefalte ikke gravide og ammende å bruke det siden de ikke hadde testet det på denne målgruppen...
De vet jo hva serumet inneholder og de har ikke skrevet noe om dette midlet på innholdsfortegnelsen ....Så det hele virker VELDIG suspekt,.... kommer aldri til å bruke Iglow igjen!

Tydeligvis så er det noe i det... Jeg vet jo som sagt ikke hva min SA skyltes men jeg tar absolutt ingen sjangser igjen.. aldri.. har kastet serumet og sluttet egentlig med det en stund etter jeg ble gravid for jeg følte noe inni meg som sa det ikke var greit å bruke...sendte tilgomed mail til Iglow å spurte de men fikk beskjed om at det mest sannsynlig ikke hadde noe skadelig effekt men de anbefalte ikke gravide og ammende å bruke det siden de ikke hadde testet det på denne målgruppen...
De vet jo hva serumet inneholder og de har ikke skrevet noe om dette midlet på innholdsfortegnelsen ....Så det hele virker VELDIG suspekt,.... kommer aldri til å bruke Iglow igjen!

Nei huff! Da er den nok over og ut for min del også tenker jeg.
Takk for at du sier ifra om sånt ❤️ :)

Dette var skummel lesing... aldri brukt og kommer aldri til å bruke...

Jeg har brukt iglow og hadde en SA i slutten av januar. Har tenkt at det var av naturlige årsaker og støttet meg på det. Tenk hvis det er iglow som ødela for meg. Slutter med det nå i dag - er i dpo land så håper innmari på at det ikke allerede er forsent!

Jeg har brukt iglow og hadde en SA i slutten av januar. Har tenkt at det var av naturlige årsaker og støttet meg på det. Tenk hvis det er iglow som ødela for meg. Slutter med det nå i dag - er i dpo land så håper innmari på at det ikke allerede er forsent!
Om så var,at det er serumet så er det ikke vår feil.... dette var ikke noe vi kunne vite!
Utrolig dumt om det skulle vise seg å være sant men det kan vi ikke bevise eller gjøre noe med uansett,bortsett fra å aldri bruke det igjen ☺️

Back
Topp