Hosting

CB89

Forelsket i forumet
Januar 2017
Etter at mini begynte i bhg har han vært syk omtrent hele tiden.. for det meste forkjølet bare. Nå har han en skikkelig hoste som gjør at han våkner hele tiden og sover veldig urolig.
Noen her som har gode råd eller super tips til hvordan bli kvitt det? Får jo vondt av han når han er syk hele tiden ☹️[emoji173]️
 
Sliter med det samme, men etter tips fra ei her inne tenkte jeg å gi LØK (av alle ting) et forsøk til natta.

http://pappahjerte.blogg.no/1454584822_test_av_magisk_lk.html

Av alle ting som ikke funker er det i hvert fall ikke skadelig å prøve. Ulempen med planen min er at pappaen har lovet å ta mini i natt siden jeg har vært alene med han hele helga og sovet fryktelig dårlig, og det er få ting han hater mer enn løk. Vi får se. Si gjerne i fra hvis du prøver og det funker!
 
Sliter også med det samme. Her bruker vi hostesaft i samråd med lege, og så forsøker vi å ha det litt kjøligere på soverommet hans.
 
Jeg fekk råd om varm litt sterk solbærsaft av legekontoret her.
Skal vist virke likt med hostesaft.
 
Forøvrig er du ikke alene. Min hoster som en gammel mann med kols [emoji53]
 
Sliter med det samme, men etter tips fra ei her inne tenkte jeg å gi LØK (av alle ting) et forsøk til natta.

http://pappahjerte.blogg.no/1454584822_test_av_magisk_lk.html

Av alle ting som ikke funker er det i hvert fall ikke skadelig å prøve. Ulempen med planen min er at pappaen har lovet å ta mini i natt siden jeg har vært alene med han hele helga og sovet fryktelig dårlig, og det er få ting han hater mer enn løk. Vi får se. Si gjerne i fra hvis du prøver og det funker!

Jeg prøver løk i kveld!! Nå har han faktisk ikke hostet enda.. Blir spennende å se om han sover hele natten uten å våkne av hosting [emoji39]
 
Natt til i dag prøvde jeg vanlig hostesaft; det funket ikke! Hostet like mye å endte opp i vår seng sånn rundt kl 1 fordi da sover han alltid bedre (merkelig det der [emoji39])
Nå har han sovet i sin egen seng på rommet sitt fra kl ca 19:30, jeg la inn løken i 20 tiden! Ikke hostet en eneste gang enda!!
Jeg ga han ikke hostesaft før han la seg i dag.
Veldig spent på om det faktisk funker hele natten. Jeg oppdaterer underveis eller i morgen [emoji85][emoji39] spennende!
 
Natt til i dag prøvde jeg vanlig hostesaft; det funket ikke! Hostet like mye å endte opp i vår seng sånn rundt kl 1 fordi da sover han alltid bedre (merkelig det der [emoji39])
Nå har han sovet i sin egen seng på rommet sitt fra kl ca 19:30, jeg la inn løken i 20 tiden! Ikke hostet en eneste gang enda!!
Jeg ga han ikke hostesaft før han la seg i dag.
Veldig spent på om det faktisk funker hele natten. Jeg oppdaterer underveis eller i morgen [emoji85][emoji39] spennende!

Hvordan gikk det? Ikke prøvd her.
 
Overraskende bra! Han hostet ikke i det hele tatt før plutselig kl 2, da hostet han sånn skikkelig, men tydelig slimhoste! Sovnet igjen etter å ha hostet seg ferdig..
Så dagen i dag har det vært veldig mye bedre form, altså omtrent ikke noe hosting på dagtid! Så i natt har jeg igjen lagt en løk inn på rommet hans[emoji39][emoji85]
Og han har ikke hostet en eneste gang enda (sovnet kl 19)! Så spent på om han sover hele natten nå.
Uansett; jeg føler det hjalp med løken altså[emoji39]
 
Oi, dette tipset skal jeg og prøve[emoji106] Lillegutt har hostet i flere uker, spesielt om kvelden når han legger seg. Hoster noen gang til han kastet opp, og da kastet han gjerne opp all maten.. huff. Spent om løken fungerer :)
 
Oi, dette tipset skal jeg og prøve[emoji106] Lillegutt har hostet i flere uker, spesielt om kvelden når han legger seg. Hoster noen gang til han kastet opp, og da kastet han gjerne opp all maten.. huff. Spent om løken fungerer :)

Spent på hva du syns!! Si ifra hvordan det gikk for deg.[emoji4]

Jeg delte bare løken i to og tok av det ytterste skallet, la den ene halve i en skål å satt på kommoden på rommet hans.
Føler det funket! Men spent på om det funket for deg [emoji1362]
 
Spent på hva du syns!! Si ifra hvordan det gikk for deg.[emoji4]

Jeg delte bare løken i to og tok av det ytterste skallet, la den ene halve i en skål å satt på kommoden på rommet hans.
Føler det funket! Men spent på om det funket for deg [emoji1362]
Det funka nok ikke her.. fortsatt hosting. Men føler det funket likevel, så blir sikkert å prøve på nytt [emoji23][emoji23]
 
Bra tips med løk [emoji12] fler smarte triks?

Tarzan her hoster så han kaster opp. Og sover dårlig.
 
Vi opplevde det samme, at han sov dårlig og hostet og brakk seg. Prøvde med løk, uten resultat [emoji17] Så da tok vi en tur til legen og fikk flutide og ventoline, det løsnet slimet ekstra opp så han ikke brakk seg på nattan og sov mye bedre [emoji108]
 
Back
Topp